Amikor ezen sorokat olvassátok az ArcaniA: Gothic 4 már kapható lesz a boltokban, nem tagadom nagy rajongója vagyok a Gothic sorozatnak és már régóta várom a Gothic meséjének negyedik felvonását. Jelen tesztemből kiderül, hogy a Spellbound képes-e továbbvinni a Gothic sorozatot és, hogy miként sikerült a Gothic meséjének negyedik felvonása!
A sorozat újjászületése, vagy bukása?
Az alcímben feltett kérdés jogos, hiszem a 2 évvel ezelőtt megjelent Gothic 3 kiegészítője a Forsaken Gods csúfos bukással vonult be a játékos köztudatba. Hiába szoktak hozzá a rajongók a Gothic játékokkal együtt járó hibákhoz a Forsaken Gods minden eddigi hibát felülmúlt, szinte alig lépte túl a béta állapotot a megjelenés pillanatában, s az azóta eltelt 2 évben sem a kiadó sem a fejlesztő stúdió nem erőltette meg magát a játék hibáinak kijavításában!
Néhány napja a német PCGames weboldal megjelentetett egy alapos áttekintést az Arcania játékról. Az áttekintés először a PC Games nyomtatott magazin (2009.06.20) 08/09 számában jelent meg. Az áttekintés bizonyos részeit lefordítottuk és zanzásítottuk itt a WoG-on.
Az Arcania: A Gothic Tale - fejleszteti a német Spellbound stúdió, kiadja a JoWood - sok Gothic rajongót szeretnének visszahódítani. Időközben az eredeti Gothic fejlesztő csapat, a Piranha Bytes a Risen című játékon dolgozik, ami egy új, a Gothic szellemiségére épülő szerepjáték.
avagy
Na, hová is tettem azt a széles kardot...?
USA, 2009. június 4.
Ha nem ismered a Gothic hősi akció RPG sorozatot, akkor valószínűleg számodra nem jelent semmit az a tény, hogy az Arcania alapvetően a negyedik része a sorozatnak és most más fejlesztő kezébe került. Az Arcania egy óriási új világban új főhős szerepébe helyez téged. Most a Névtelen Hős a gonosztevő, a föld hatalomtól megrészegült uralkodója, aki a játék elején porig égeti a szülőfaludat.
Oldalainkat 10 vendég és 0 tag böngészi