Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!
Az alábbi térkép gyűjtemény azok számára nyújt segítséget, akik nem kívánják elolvasni a végigjátszást, de a térkép hasznukra válik a személyek/gyűjtendő tárgyak megtalálásában.
Halál a földeken - Death on the Fields
Küldetésadó: Tadoy
Amidőn az utolsó barlangon is végigcaplattunk, ahol semmiféle atrocitásban nem volt részünk, a barlang végében találkozunk néhány falusi emberrel. Ide menekültek, mert a falut ellepték az élőhalottak, akik a nem messze lévő Vérvadon-völgy csatateréről vonultak a város felé. Azonban néhány feltámadt lovag üldözőbe vette őket, s a barlang előtt lesnek rájuk. Első lépésként ezt a négy élőhalott harcost kellene kiiktatnunk, majd szóljunk Tadoynak, hogy a barlang biztonságos. Ezután jöhet a nagyobb falat: tisztítsuk meg a falut is. Összesen 7 élőhalottat kell felszabdalnunk ahhoz, hogy a feladat teljesüljön, de mivel az egész falu hemzseg az életre kelt paplovagoktól, célszerű mindet kiirtani - már csak az xp-ért is. Ha ezzel is megvagyunk, menjünk vissza a falutól a barlang felé vezető úton, ahol kis kupacban megtaláljuk a menekülteket. Tájékoztassuk Tadoyt a rózsás helyzetről, majd a tőle kapott kulccsal kaptassunk fel ahhoz a barlanghoz, melynek másik kijárata Vérvadon-völgybe vezet. (Itt lesz egy Árnysettenő!) A zárt ládát pakoljuk ki, ez a mi jutalmunk az elvégzett munkáért.
Jutalom: 1800 xp, 1200 xp a barlang előtti élőhalottakért
Megjegyzés: ebben a ládában találunk továbbá egy robbanó löttyöt is, amivel lebonthatjuk a beomlott falat. Ha maradt még dolgunk az innen elérhető helyeken, még elvégezhetjük. A Kolostor utáni területekre azonban már nem térhetünk vissza, mert az Istennő Kovácsműhelye előtti csarnok kapui bezárultak, a Monostorba pedig a bizonyos nagy szintkülönbség miatt nem juthatunk vissza!!!
A házőrző - The Watchdog
Küldetésadó: Jabo
Amikor kézbesítjük Jabonak a magvakkal teli szütyőt, megkér minket, segítsünk neki még egy kicsit. Nemrég beszerzett egy állatot, befogta házőrzőnek. Terve olyannyira bevált, hogy még őt magát sem engedi be. Meg kellene nevelnünk a rakoncátlan kutyust. Amikor eláruljuk neki, hogy mi egy árnysettenővel végeztünk odafenn a kunyhójánál, azonnal megérti az "eb" viselkedését. Hálából ajándékba ad nekünk két tekercset, melyet oda rejtett el, "ahová sosem süt be a nap".
Jutalom: 2 recept, 1000 xp
Hullámsírban - Dead in the Water
Küldetésadó: Hathon
Setarrif felé menet egy Időjárás oltár körül néhány vízmágus járkál fel-alá. A vezetőjük Hathon. A történetük úgy szól, hogy amikor meglátták III. Rhobar tengeren közeledő seregeit - így akarták orvul megtámadni a várost - kivonultak az Időjárás oltárhoz és vihart keltettek. A vihar a sziklához csapta a hajókat, s minden legénység odaveszett. Azonban valami gonosz erő életre keltette őket, s most a parton megtámadnak minden arra járó embert. Menjünk le a tengerpartra és vágjuk le a minket is kipécéző élőhalott lovagokat. Úgy kell nekik, minek kezdenek náluk nagyobbakkal! A probléma forrása pedig egy halálán lévő tűzmágus, aki a nagy hajóroncson az árboc tövében gubbaszt. Nála van egy Beliar-bálvány, amit el kell tőle vennünk. (Figyelem! Ez NEM a kollekciónkba való!) Ezzel baktassunk vissza Hathonhoz. Ő rémülten megállapítja, hogy ez egy Beliar szobor. Azonnal meg akarja semmisíteni. Áll előtte egy oszlop, az egy Oltárkő. Erre rá kell tennünk a szobrot. Ők megsemmisítik, mi meg még váltsunk néhány szót Hathonnal, aztán mehetünk a dolgunkra.
Jutalom: Sárkánycsont gyűrű, 1100 xp, 600 xp a szobor megszerzéséért, 900 xp a szobor átadásáért, 600 xp a szobor megsemmisítéséért
Magok Jabónak - Seeds for Jabo
Küldetésadó: Bartur
Amikor elindulunk a Kolostortól a Dzsungel felé, át kell haladnunk egy kapun, amely előtt egy tábla veszélyre figyelmeztet. Itt egy nagyobb szintkülönbség lesz a talajban, ahonnan nem tudunk visszamenni a Kolostor felé, tehát fontoljuk meg, leugrunk-e! Ha továbbmegyünk, találkozunk egy Bartur nevű szerzetessel, aki arról beszél nekünk, hogy "megmozdult és rengeni kezdett a föld" a Fekete-szorosokban. Ez azt jelenti, hogy gólemek jelentek meg, s mivel ezek szerint szokatlan jelenség, valószínűleg Hagen kémje használja a beújított tudását. Egy szó, mint száz, e rémületében elhagyta a szütyőjét, melyben a Jabonak szánt magvak voltak. Körülbelül a Fekete-szorosok közepén balra lesz egy "zsákutca". Ennek a végében van a szütyő és néhány erős Obszidián csontváz védi. Vegyük fel, majd menjünk el vele a Dzsungel észak-nyugati régiójába, ahol Jabo él. Egy tábortűz mellett ücsörög majd a vadonban. Adjuk oda neki a holmit.
Jutalom: 1200 xp
Egy szütyőnyi probléma - A Bag Full of Trouble
Küldetésadó: Sumák (Shakes)
Nejos kunyhójától keletre a deszkajárdán fel-alá mászkál Sumák. Ha megszólítjuk, megkér minket, szerezzük vissza neki a szütyőjét, amit elveszített. Próbálunk vele alkudni, de nemigen lehet. Övé a szütyő tartalma, miénk lehet a szütyő. Ha jártunk már a Lesőgyík fészeknél összeszedni a tojásokat, minden bizonnyal a szütyő is nálunk van, hiszen ott volt az egyik fészekben a tojások között. Adjuk oda Sumáknak, ő kipakolja, majd ígéretéhez híven visszaadja az üres táskát. Ekkor azonban láthatóvá válik benne Boran neve, tehát valószínűleg övé a holmi. Menjünk el most ehhez a kereskedőhöz, ő mindjárt az első házban lakik, ahogy bejövünk a mocsárvidékre. Beszéljünk vele, s ő rögtön kiszúrja, hogy nálunk van az ő szütyője, amit valaki ellopott tőle. Amikor látja, hogy üres, nem akarja odaadni az ígért 600 aranyat. Hanem ha megígérjük, visszaszerezzük neki az ellopott tartalmát, dupla árat kínál. Vissza Sumákhoz, de szép szóval nem tudjuk elvenni tőle, ami nem az övé, így néhány pofont ki kell osztanunk. Ezután átadja a Nordmári ködpárlatot, amit továbbítsunk Borannak.
Jutalom: 1200 arany, 600 xp, 600 xp ha átadtuk Sumáknak a szütyőt, 400 xp ha átadtuk Borannak, 400 xp ha beszéltünk Sumákkal, 900 xp ha megvertük őt
Pókháló mamusnak - Cobewebs for Mama
Küldetésadó: Hooqua mama
Hooqua mama a Mocsári Liliom fogadósnéja, aki mellesleg jártas az alkímiában is. Meg is tanít minket néhány receptre, ha viszünk neki 12 db pókhálót. Ezeket az egész mocsár területén elszórva találjuk meg. Kicsit több, kb. 14-15 darab van belőlük, hogy tutira összejöjjön. Ha megvan a szükséges mennyiség, adjuk szépen oda őket a "mamusnak".
Jutalom: 2 recept, 900 xp
A Víz Kelyhe - The Water Chalice
Küldetésadó: Nejos
Nejos a legkeletibb kunyhóban fekszik egy gyékényen. Ha megszólítjuk, elmeséli, hogy ő Setarrifban él, de mivel ő ereklyekutató, útra kelt, mikor hírét vette, hogy Vatras mágus Tooshooba hozta magával a Víz kelyhet. Csakhogy itt nyoma veszett és Nejos nem tud tovább kutatni utána, mert leverte a mocsárláz. Nem gond, majd mi megkeressük. Menjünk el a Feketevíztől nyugatra lévő goblin barlangba és keressük meg az ereklyét. Ezt vigyük vissza a betegeskedő kutatónak, hadd legyen boldog.
Jutalom: ékszer készítési terv, alkímiai recept, 900 xp
Tavi fű - Pondweed
Küldetésadó: Semele
Miután megkaptuk a feladatot, hogy szabadítsuk ki Gawaant, beszéljünk Semelével, Gunda nővérével. Megkér minket, hogy segítsünk még egy kicsit a sebesülteknek. Ha már úgyis délnek tartunk, lenn a Vadonban van egy kis tó, melynek partján nő az úgynevezett tavi fű. Ebből hozzunk neki 3 darabot. Ez a tó Melog kunyhójától dél-nyugatra található. Miután begyűjtöttük a növényeket, vigyük vissza Semelének.
Jutalom: recept, 600 xp
Piszkos dolgok - Dark Business
Küldetésadó: Welgard
Miután elindulunk kiszabadítani Gawaan nagyurat az orkok fogságából, Welgard, a kovács megkér minket, szerezzük vissza vázlatfüzetét, amit a régi őrtorony közelében veszített el az orkok rajtaütésekor. Menjünk le délnek, egyenesen a régi őrtoronyhoz, mely előtt ott ácsorog Shurak. Előbb persze próbálunk beszélni a fejével, de nem hallgat a szép szóra. Azonban mikor megmutatjuk neki, ki az erősebb, visszaadja a könyvet, amit piszkítás után használt papírtörlő gyanánt. Hát magunktól távol tartva ezt vissza is vihetjük Welgardnak.
Jutalom: fegyverkészítési terv, csuklóvédő, 300 xp, 300 xp ha Shurakkal beszéltünk, 600 xp ha megvertük Shurakot
Tronter nagyúr hagyatéka - Lord Tronter's Heritage
Küldetésadó: Tronter nagyúr végakarata
Amikor belépünk az Archívumba, balra lent a földön a polc alatt találunk egy tekercset, mely Tronter nagyúr hagyatékára vonatkozó információkat tartalmaz. Először is menjünk fel a várkaputól balra eső (udvarról nézve) kerek toronyba és közelítsük meg a régi ágybetétet. Vegyük magunkhoz Tronter kulcsát. Ezzel menjünk fel Gawaan nagyúr termébe és a lépcsőnél lévő ajtót nyissuk ki. A szemben lévő kapcsolókart húzzuk meg, majd a leereszkedő fahídon sétáljunk át a várfalra. Innen be az erről az oldalról nyitott toronyba. Itt mindjárt szemben van egy láda a lépcső aljában. Ebből vegyünk ki mindent, köztük Tronter nagyúr pecsétgyűrűjét is. Ezzel megoldottuk Tronter nagyúr rejtélyét. Újabb kapcsolókar segítségével feltárhatjuk a várfal folytatására nyíló ajtót. Ja, és persze ne felejtsünk el felmenni a torony tetejére az Ősi relikviáért!
Jutalom: Tronter nagyúr gyűrűje és egyéb hagyatéka
Éhes ártány gyógymakkal álmodik - A Bitter Nut to Swallow
Küldetésadó: Gunda
A vadászok táborában a déli házikó előtt ácsorog Gunda. Beszéljünk vele. Kiderül, hogy kereskedő, de most a betegeket gyógyítja. Kitalálták, hogy a makkok - melyek egyébként mérgezőek lennének az emberre - a vaddisznók emésztőrendszeréből eltávolítva gyógyhatásúakká válnak. Mivel a vadászok most "el vannak foglalva", minket kér meg, gyűjtsünk be neki 6 db gyógymakkot. Ez annyit tesz, hogy a tábortól keletre lévő ligetben vágjunk le 6 bemakkolt ártányt és vigyük el a cuccot Gundának, aki közben visszamegy a kastélyba.
Jutalom: recept, 600 xp
A titkos összetevő - The Secret Ingredient
Küldetésadó: Alzar
Amikor elindulunk a csatatér felé, az út bal oldalán lesz egy kunyhó, előtte mászkál Alzar. Ő egy kissé dilisnek látszó alkimista. Beszélgethetünk is vele: a lényeg, hogy kirúgták a kastélyból a kísérletei miatt. Arra kér minket, a harcmezőről hozzunk neki 3 db gyilkos kucsmagombát, mely ott tud csak kifejlődni, ahol sok vér van. Szóval ha már úgyis a harcmezőre tartunk, nem gond. Itt gyűjtsük be ezeket (itt mindjárt felszedhetünk 1 db koponyát is), majd hozzuk vissza Alzarnak.
Jutalom: 400 xp
A titkos összetevő II - The Secret Ingredient II
Küldetésadó: Alzar
Ezek után Alzarnak a mi koponyánkra fáj a foga, mivel a kísérlethez egy koponyára is szükség van. Felajánlhatjuk, hogy hozunk neki azt is. Ezzel egy időre lecsillapítjuk, de végül mégiscsak ránk veti magát. Hát ezért küldték el a kastélyból. Alzarral végezzünk, s a küldetésnek is vége.
Jutalom: 600 xp, 10 xp a koponyáért
Ütközetben eltűnt - The Lost Soldier
Küldetésadó: Craglan
A harcmezőn találkozunk az erdőjárók vezetőjével. Fel-alá járkál, láthatóan keres valakit vagy valamit. Elegyedjünk szóba vele. Kérdezhetünk a csatáról, de ami a lényeg, hogy eltűnt az unokaöccse. Mi persze mindjárt felajánljuk neki, hogy megkeressük. Nem kell messzire mennünk: a harcmezőtől induljunk el nyugat felé. Ott lesz egy barlang jobbra. Odabent van az öcsike. Khilian azonban nem hajlandó kimozdulni onnan. Csak miután elvégeztük neki a küldetést, hajlandó végre visszamenni a kastélyba. Szóljunk vissza Craglannak, hogy unokaöccse biztonságban van.
Jutalom: Farkas pajzs
Féltem a létem - Lifetime Scars
Küldetésadó: Khilian
Miután a harcmezőtől nyugatra lévő barlangban megtaláljuk a halálra rémült kölyköt, csak akkor tudjuk kiimádkozni őt onnan, ha megöljük neki a barlang előtt settenkedő 4 farkast. Ezek a favágók táborának teljes hosszán elszórva találhatók meg. Ha végeztünk velük, szóljunk a kiskrapeknak.
Jutalom: 1100 xp, 68 xp minden farkas után
Az arany nyílhegy - The Golden Arrowhead
Küldetésadó: Jilvie
Jilvie-val ismét találkozunk az Ezüsttó kastély felé vezető úton. Ha beszélgetünk vele, elárulja, hogy a háború előtt elrejtette céhjelvényét, egy arany nyílhegyet a tőle balra lévő barlangban egy ládába, de már nem tud visszamenni érte, mert a helyet megszállták a goblinok. Nosza, menjünk és szerezzük vissza mi. Adjuk oda Jilvie-nek, aztán menjünk tovább úti célunk felé.
Jutalom: Grom számszeríja, 800 xp
Oldalainkat 6 vendég és 0 tag böngészi