A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

Végigjátszás

Köszönet:

Ezúton szeretnék köszönetet mondani anyukámnak, apuká.... najó komolyan!
Akik nélkül a végigjátszások soha nem készültek volna el: Quler, deadbizkit, Diego, Paszi011, Szunyi, ChuckyBoy, Ardea (kiegészítések, frissítések)

Továbbá értékes kiegészítéseket kaptunk Takanohana-tól, IASZ WB-tol, Simon.N-tol, Gordorach-tól és Murdoc23-tól, WagnerLove-tól, Innos-tól.

 

Figyelem!

Segítsetek ti is szerkeszteni! Fényképezzétek le az aktuális küldetésetek tárgyát, a személyt a tárgyat a helyszínt! Küldjétek el nekünk és mi felrakjuk a küldetésekhez a képeket, mintegy illusztrációként! Egy kérés van csak, hogy írjátok le melyik város melyik küldetéséhez készítettétek a képeket!

 

Kezdő játékosoknak!

Sokszor felmerült már az igény egy ehhez hasonló figyelmeztetésre, amely utal a játék első számú alaptörvényére:

NE SZABADÍTS FEL VÁROST az orkok uralma alól, míg nem választottál, hogy kiknek az oldalán szeretnéd befejezni a játékot. Rengeteg küldetéstől és ezáltal tapasztalati ponttól esel el így. 2-3 város felszabadítása után az orkok közt (akármilyen hírnevet is szereztél addig) elterjed, hogy te öldöklöd őket, így rögtön megtámadnak, amint a városukba érsz.

NE TÁMADJ LE LÁZADÓ TÁBORT, amíg nem választottál, hogy kiknek az oldalán szeretnéd befejezni a játékot. A lázadók ugyanúgy fognak reagálni, mint azt az orkoknál is olvashattad. 2-3 lázadó tábor kiírtása után már harapnak.

NE SZABADÍTS FEL VÁROST Varantban sem a hasszasszinok uralma alól, mivel ott is - talán még gyorsabban, mint Myrtanában - híre kél, hogy te sokat kaszabolsz. Itt is igaz, hogy 2-3 város után még csak figyelmeztetnek, de azután ugranak rád.

A lehető legtöbb tapasztalati pontot úgy tudod összeszedni - ami által nyilván képzettebb, erősebb, sebezhetetlenebb leszel -, ha minden nép-semleges küldetést megcsinálsz, s csak ha már tudod, kihez akarsz csatlakozni, akkor végzed el az ilyen-olyan öldöklős feladatokat.

 

FŐKÜLDETÉSEK

 

MELLÉKKÜLDETÉSEK

Myrtanai küldetések Myrtanai küldetések
Ardea
Vörösdokk (Reddock)
Borús-fok (Cape Dun)
Montera
Okara
Gotha
Trelis
Nemora
Geldern
Silden
Faring
Vengard
 
Varanti küldetések Varanti küldetések
Braga
Ben Erai
Lago
Ben Sala
Bakaresh
Mora Sul
Al Shedim
Isthar
 
Nordmari küldetések Nordmari küldetések
Farkas klán (Wolf Clan)
Pöröly klán (Hammer Clan)
Tűz klán (Fire Clan)
Monostor (Monastery)

 

Ki olvas minket?

Oldalainkat 79 vendég és 0 tag böngészi