A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

Geldern

Geldern térképe

 

Állítsd meg Merylt, nehogy még több tolvajt küldjön - Stop Meryl from sendig more thieves.
Ezt a küldetést Dylan adja amikor a sildeni Meryl megbízásából megyünk az amulettért. Ha még nem tudunk lopni, vagy nem akarunk lopni tőle, akkor kiválaszthatjuk azt az opciót, hogy eláruljuk neki jöttünk okát. Ekkor azt akarja tőlünk, hogy állítsuk meg Merylt, hogy ne küldjön több tolvajt hozzá. Mindössze annyit kell tennünk, hogy elbeszélgetünk Meryllel (aki tulajdonképpen készségesen beleegyezik a dologba, mivel úgyis megkapja, amit akar) és utána vissza megyünk Dylanhoz. Elmondjuk neki, most már nyugodtan aludhat. Ad érte egy ajánlólevelet + az amulettet amit Meryl is akart. Vigyük el Merylnek az amulettet, így mind a ketten boldogak, ráadásul Dylan is ad egy ajánlólevelet.

 

Öld meg az őrült bölénycsordát - Kill the crazy bisons.
Amikor szóba állunk Borisszal, akkor két lehetőséget kínál fel, vagy mi vadásszuk le a bölényt, vagy őrt állunk helyette, amíg ő kalandozik. Ha az elsőt válasszuk, meg kell ölnünk néhány őrült bölényt. Menjünk Boristól egyenesen az úton dél felé egészen a folyóig. A folyón menjünk át a hídon és nem sokkal utána, bal oldalt lesznek a bölények. Egyelőre egy bug folytán nincs nevük - ellentétben a többi bölénnyel. Ha levágtuk őket, menjünk vissza és beszéljünk Borisszal, mire ő ígéretéhez híven átadja nekünk az ajánlólevelet.

Figyelem: a szövegben úgy szerepel, hogy az "innen északra lévő bölényeket" kell megölni, de a megfelelő áldozatok DÉL-re találhatók!

 

Állj őrt Boris helyett, amíg ő bölényekre vadászik. - Stand guard for Boris while he is huntig bisons.
Ez is egy egyszerű küldetés, az előző alternatívája. Amikor ezt a lehetőséget választjuk, akkor ő elindul az erdőbe, és rá pár másodpercre megtámad minket néhány ork. Vágjuk le őket és kész. Várjuk meg míg vissza jön Boris, beszéljünk vele és kapunk egy ajánlólevelet.

 

A család megkért, hogy győzd le a bányászokat. - Family father tell player to beat the miners.
Ezt a küldetést Apa adja, aki az egyik házban van az aréna feletti részen. Az a dolgunk, hogy verjük meg a bányászokat. Ahogy kijövünk a házból, pár lépésre balra lesznek. Ha esetleg a ház előtt fűrészelget az öreg, és befejezzük a párbeszédet, akkor ahogy elfordulunk tőle, rögtön leszólít minket a vezetőjük. Beszéljünk vele és verjük meg. Utána megtámad a többi is, azokat is verjük össze és kész lesz a küldetés, megkapjuk az ajánlólevelet, meg némi lóvét.

 

Harcolj a kezdőkkel az arénában. - Fight the novice in the arena.
Ha már úgyis az aréna környékén járunk, nosza, vegyük sorra az itteni harcosokat is. Menjünk Derexhez, a gelderni aréna főnökhöz, aki mindjárt be is küldi nekünk a kezdő Yohannt. Verjük le, menjünk vissza Derexhez.

 

Harcolj a harcosokkal az arénában. - Fight the warrior in the arena.
A következő ellenfél Brennus. Lever, megy Derexhez.

 

Harcolj az elit harcosokkal az arénában. - Fight the elite warrior in the arena.
Miután az elit harcost, "Nagyszájú" Cortot is legyőztük, ha visszanézünk Derexhez, már csak a szokásos 4 gyógyitalt kapjuk a jó szavak helyett.

 

Semmisítsd meg a Geldern közelében lévő ork tábort! - Eradicate the orc camp closest to Geldern.
Inog egyik számunkra adott feladata, amit meg kell csinálnunk ahhoz, hogy hajlandó legyen velünk eljönni Anoghoz. Ebben a küldetésben meg kell semmisíteni egy ork tábort. Nem nehéz, mert csak 3-4 ork van ott. Menjünk ki Geldern déli kijáratán, és induljunk el az úton. Bele fogunk futni az ork táborba, levagdossuk őket és kész. Amikor egy küldetést elvégzünk érdemes egyből visszamenni Inoghoz, mert ad érte tapasztalatot és aranyat rendesen.

 

Tégy jelentést a kereskedőknek, hogy elkíséred őket. - Report the merchants to escort them.
Inog másik feladata. Ebben a küldetésben egy karaván csapatnak kell elmondanunk, minket küldtek, hogy vigyük el őket Sildenbe. Ezt a karavánt Geldernben, a déli bejárattól jobbra lévő nagy épületben találjuk (alapjátékban a sámánok háza). Ott lesz bent a karaván csapat. Lesz ott egy dagadt ember, a neve Hamlar (Ismerős? Ő volt Ardea falu vezetője), vele beszéljünk és akkor kész a küldetés, de egyből munkát is ad nekünk.

 

Kísérd el a kereskedő karavánt. - Escort the merchant caravan.
Ebben a küldetésben el kell vinnünk Hamlart, és a szobában lévő kerekesdőket Sildenbe. Miután beszéltünk vele, Hamlar azonnal felpattan, a többiek pedig követni fognak minket. Menjünk egyenesen Sildenbe. Ha a kereskedők lemaradnak az nem baj, hagyjuk ott őket; meg is dögölhetnek nem gond. Csak Hamlar ne haljon meg. Az egyetlen izgalmas pont az lesz (feltéve, hogy Geldernbe jövet lepucoltad már az utat), amikor a Silden felé vivő bal kanyarban megjelennek az orkok. Le kell őket vágni (rendesen meg kell ölni őket, vagy ha nem ölöd meg, akkor igyekezz elvinni onnan Hamlart). Amikor Silden kapujához érünk, ő megfordul és megköszöni a segítségünket. Ha mégsem, akkor járkáljunk vele ott egy kicsit Silden elejénél és próbáljuk őt megszólítani. Előbb-utóbb sikerül.

 

Gyűjts össze 1.500 adót, majd fizesd ki Anogot! - Get 1500 in taxes and pay Anog.
Ezt is Inog adja, de Anognál fog befejeződni - erre figyeljetek oda. Ebben a küldetésben pénzt kell gyűjteni pár embertől és el vinni Anognak. El kell mennünk Dylanhoz, Merylhez, Antonhoz, Barnabashoz és Borishoz. Beszéljünk velünk és oda fogják adni a pénzt, de Barnabas kemény legény, őt megint agyba-főbe kell verni hogy fizessen. Mivel Antont már kinyírtuk ezért hozzá nem kell elmenni, vagyis hogyha nem fosztottuk őt ki miután megöltük, akkor most tegyük meg. Ha pedig eddig még nem öltük meg, ezután megtehetjük. Hogyha begyűjtöttük mindenkitől a pénzt, akkor menjünk Anoghoz.

 

Találd meg az eltűnt kémet! - Find the missing spy.
Szintén Inog testálja ránk a dolgot. Ebben a küldetésben egy elveszett kémet kell vissza vinnünk Inoghoz, a kém neve Clovis. Őt Trelisben találjunk az arénánál lévő kis börtönben. Az őrt vagy megverjük, vagy lefizetjük hogy beengedjen, mikor bementük beszélünk Clovisszal, s ő ezután követni fog minket. Vigyük őt Inoghoz.

 

Szerezz információt a fekete mágusról! - Get information about the black mage.
Ha visszavittük Clovist, és erről Inognak is beszámoltunk, akkor ugye szóba került az is, ami a kém megtudott. Nevezetesen, hogy Thorus igénybe veszi egy hatalmas fekete mágus szolgálatait. Ebben a küldetésben információt kell szereznünk a Trelisben tartózkodó fekete mágusról. Mielőtt ismét áttalpalunk Trelisbe, beszéljünk még egyszer Clovisszal. Ő elárulja nekünk, kik voltak az információ forrásai. Tehát beszélnünk kell ott Garannal, Rudolphfal, Szilveszterrel és Nicholasszal, őket Trelis várudvarán találjuk. Garan a trónteremmel szembeni alkimista műhely bejáratát őrzi, Rudolph bent van a főépületben (alapjátékban itt volt Vakh), Nicholas és Szilveszter pedig a várfalakon vannak. Járjuk körbe a várfalat és megtaláljuk őket. Miután beszéltünk velük, megtudjuk hogy a fekete mágus nem is Trelisben van hanem legtöbbször egy Trelis melletti barlangban tölti az éjszakát, mert nem szereti a zajt. De most még ezzel ne foglalkozzunk. Menjünk vissza Inoghoz és mondjuk el neki a híreket.

 

Intézd el a fekete mágust - Kill the black mage.
Miután beszámoltunk Inognak a fekete mágusról, kiadja a következő ukázt: öljük meg a mágust. Mint már mondtam, Trelis közelében van egy barlangban, az észak-keleti kijáratnál menjünk ki és induljunk el a nagy hegy felé. Ott lesz a barlang, előtte lesz pár farkas és fénylő kristály. Az a barlang az, ahol az alapjátékban a zaklatott kardfogúak voltak. Menjünk be a barlangba és a fekete mágus ott olvasgatja a könyvespolcot, beszéljünk vele, utána pedig öljük meg. Menjünk vissza Inoghoz és készen is vagyunk.

 

A titokzatos vándorló páncél darabjai. - The pieces of the mysterious wanderer armour.
Ezt a küldetést akkor kapjuk meg, amikor Inoggal elindulunk Anoghoz Sildenbe. Amikor kilépünk az északi kapun, ott fog állni Egzotikus fém, aki úgy néz ki, mint egy fejvadász kereskedő. Előad egy rejtélyes szöveget, aminek az a lényege, hogy kutasd át a Silden körüli barlangokat, ahol találni fogsz úgy nevezett "Vándorló darabokat". Silden környékén összesen kettő darabot lehet összeszedni. 1.) a Geldernből kivezető északi út végén lévő barlangban (amikor az út balra kanyarodik) a bejárattal szembeni asztalon. 2.) Okarában, a felső barlangrészben, a vízmágussal szembeni asztalkán. Ezután menjünk Trelisbe, illetve a Trelisi ásatások mögötti barlanghoz, ahol az alapjátékban lázadók éltek. Most itt is összefutunk Egzotikus fémmel, aki megint lenyom egy csuda dumát, hogy az utolsó darabot majd ott fogjuk megtalálni Vengardban, ahol Ortega él. Egyelőre kerítsük elő a következő darabot: 3.) ebbe a barlangba is menjünk be, és ahogy lementünk, balra a kis asztalon lesz a vándorló darab. Ezután már mehetünk az utolsó, vagyis a negyedik darab után: 4.) Vengard és Ardea között abban a barlangban lesz, ahol az alapjátékban Ortega tengette napjait.

Megjegyzés: ezt a leírást még nem tudom véglegesíteni, mert egy másik verzióban 3 darabra van csak szüksége a páncél összerakásához. Az elsőt a gelderni barlangban, a másodikat a trelisi templom fölötti barlangból (már itt lesz a fickó, de még nem áll velünk szóba!), a harmadikat pedig Okarából kell összeszedni. Ezután ha visszamész Egzotikus fémhez a második barlang elé, akkor rendesen lehet vele beszélni és összerakja a Végejáték páncélt, így letudtad ezt a küldetést is.

Ki olvas minket?

Oldalainkat 45 vendég és 0 tag böngészi