A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

Állatok a Gothic világában

Ez a kis iromány a Gothic világában fellelhető állatokról született. Itt a Gothic 1-2-3-ban fellelhető állatokat írom le. Így egyes lények kimaradnak a leírásból, mint pl.: emberek, orkok, gyíkemberek, sárkányok, stb. Ezek azért maradnak ki, mert azokat máshol írom le. A leírásom meglehetősen tudományos kifejezéseket is tartalmazhat. Nem azt írom le, hogy miként lehet ezt és ezt legyőzni, hanem az állat alapvető viselkedését és evoluciós besorolását.

Bővebben...

Főbb NPC-k a Gothic világában

Társak:

Lee:
Lee a király nagyszerű hadvezére volt. A király bízott benne, de ezt a nemesek nem nézték jó szemmel, féltették a mocskos üzleteiket, mert Lee által a király tudomást szerezhetett volna ezekről. Rhobar király feleségének meggyilkolását használták fel Lee ellen, ráfogták a gyilkosságot. Az országért tett szolgálatai megmentették a bitófától, de ezért a bedobták a Kupolába. Ezek után a kupolán belül segítette a Vízmágusok szökési tervét. Az Új Táborban a zsoldosok vezetőjévé vált. Hiába volt vezető, még a legegyszerűbb ember is beszélhetett vele, hisz még ő mondta: "én nem vagyok Gomez vezér". A Kupola leomlása után Khorinis területén Onar nagybirtokos szolgálatába állt, mint a zsoldosok vetetője. Ez időtájt a bányavölgyben Beliar hadserege megvetette a lábát, és hogy tetézze a bajt, a frissen jött királyi csapatokat el kellet látni élelemmel, de ennek a parasztok nem örültek, hisz a terményt és jószágot egyszerűen el-elvitték. Így Lee és emberei a város ellen fordultak. De nem a parasztok megvédése volt az igazi cél, hanem az, hogy kiéheztetik a várost és a királyi csapatokat, és akkor engedik, hogy elhajózzanak a szigetről. Lee egy igazán jó taktikai tudással megáldott ember, kire az emberei felnéznek, de ő maga nem viselkedik úgy mint egy nagy vezér, akkor sem, ha az.

Bővebben...

Kulisszák mögött - a lakóépületek megalkotása

Mario Röske tollából...

 

Sziasztok rajongók, üdvözlünk az új részben.
Ahogy felemelkedik a függöny a Gothic3 készítői előtt, így szeretnék elsőként egy kis bepillantást nyújtani a 3D-s környezet kialakításba, amit a Gothic 3 során fel fogsz fedezni.
Készítettünk egy munkamenetet, ami bemutatja, hogyan lesz a vázlatból 3D-modell. Ez az eljárás minden tárgyra igaz, mint például erre a lakóépületre kicsit lejjebb.

Bővebben...

Kulisszák mögött - a homokdűnék megalkotása

Üdvözlök mindenkit!

Ebben a cikkben bepillantást nyerhettek a Gothic 3 felszíni modellezésébe. Mivel a játék három fő helyszíne közül egyik a sivatag, ezért nagyobb hangsúlyt kellett fektetni az elkészítéséhez.

Bővebben...

Perkek (szakértelmek)

A Gothic3-ban az elsődleges tulajdonságok mellett a szakértelmeket is lehet növelni. A harci skillek három fokozatból állnak, ahogy a Gothic elődökből tudjuk: kezdő, haladó és a mester. A közelharcosoknak fontos szakértelme lesz a fokozott HP regenerálás, a mágikus szakképzettségek a játékosnak a mágia különféle ágazatait erősíti. A tolvajnak szakértelmek vannak zsebmetszésre és zárnyitásra (persze különféle fokozatokban), de akár az emberek befolyásolása különböző helyzetekben. Mint alkímista mérgezett fegyvereket vagy nyilakat készíthetsz, vagy főzhetsz különböző hatású italokat. Vannak olyan perkek amik valamilyen ellenállást növelnek, és az akrobatika is visszatért.

Bővebben...

Az ellenség

OrkOrk:
Nagyobb és erősebb, mint egy ember. Eddig az orkok klánokban éltek, de most egységesen támadnak. Az ork hadi taktika nem törődött a veszteségekkel. De egy idő után fordult a kocka. A Bányavölgyben mutatkozott ez meg először. A helyet, hogy frontálisan támadták, volna a várat, inkább ki akarták éhezetni a védőket. Az orkoknak meg vannak a maguk vezetőik. Az ork hadurak nem nagyon mozdulnak ki a táborukból, de ha megteszik, vagy 30 harcossal teszik azt meg. Egyes orkok birtokolják a mágia tudományát, ők a sámánok. Az ork had „jól” szervezett. Mi előtt támadnának pár megfigyelőt előre, küldenek, ezek akár pár hónappal előbb is felderítik a terepet. Aztán a nagy támadást az orkharcosok és elit harcosok viszik be. Nem az emberiség kiirtása a céljuk (hisz Varanttal szövetségben vannak).

Bővebben...

Innos oltárai

Itt vannak a képességek és tulajdonságok listája, amiket ezeknél az oltároknál tanulhatsz meg. Később még bővíteni fogjuk a listát. Az első Innos oltár Ardea városában található. Itt fejlesztheted először a tulajdonságaidat, ha imádkozol.

Bővebben...

Gothic 3 Collector's Edition ismertető

A Gothic világ nagy rajongójaként természetesnek véltem megrendelni a Collector's Edition változatot, támogatva ezzel a Piranha Bytes lelkes csapatát, és tiszteletet tenni a Gothic sorozat előtt. Meglehetősen izgatottan telt a hétvége, csütörtökön a PC-Dome már visszaigazolta a megrendelésem, így sejtettem, hogy a jövő hét elején már a kezemben lesz a várva-várt csomag.

Bővebben...

Történelmi áttekintés

0: Az univerzum 0. éve, mikor mindent sötétség borít még, nincs élet se halál se fény. Ám ekkor ezt a hatalmas sötét katlant fény öntötte el és a fényben megszületett egy ikerpár. Egyiküket Innosnak keresztelte a mindenség, a másikat pedig Beliarnak. Innos hozott az univerzumba fényt, Beliar pedig hűen őrizte a sötétség hagyatékát. Ugyanekkor egy másik gyermek is született, aki nem vette fel a kapcsolatot Innosszal és Beliarral, inkább szelíd szemlélőként nézte az eseményeket.

Bővebben...

Fegyverek leírása

Az alábbiakban áttekintő táblázatokat láthattok az összes fegyvertípusról és fegyverről a sebzésük, követelményeik, esetleges bónuszaik és áruk szempontjából.

Bővebben...

Ki olvas minket?

Oldalainkat 62 vendég és 0 tag böngészi