A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

Üzenőfal

Legfrissebb üzenet: 1 nappal, 21 órával ezelőtt
  • Ardea : He-he. A Risen játékok, ha túl sok mentést csinálsz, nemes egyszerűséggel elkezdenek kidobálni. Az elég egyértelmű jelzés. Smile
  • Courage : AAAAhhh...vagy uuuugy...jo tudni
  • Ferenc : Már sikerült megoldani a porblémát, betelt a mentési hely és törölni kellet belöle, és most már megy rendesen.
  • Courage : hirtelen nicns otletem..
  • Ferenc : Az elex játék idáig simán nem, de most nem tudok menteni, ugy ment hogy amikor rámagyek a mentésre ki ir háb és utánna csak a mentési jel villog. virágbolti van meg.
  • Ferenc : Kéne nekem egy kis segitség.
  • Courage : hja meg a Tropico 5... Smile
  • Courage : en mostanaba a regi strategiakat szedtem elo...pl Heroes5 vagy Horde... Smile
  • W.B. : Idő közben újra kivittem a G2-t...
  • W.B. : Nincs semmi gond.
  • Ardea : WB: Bocsánat, hogy ennyire nem válaszoltam neked, csak iszonyatosan el vagyok havazva. Közben nézegettem azt is, amit ide írtál. Nagyon jópofa. De nem volt időm végigolvasni...
  • W.B. : Á, működik. Köszi.
  • W.B. : Próba
  • Szöllősi L : Helló W.B. Írtam egy kis tippet a profil névadáshoz, hátha segít: ___«link»
  • stalker23 : féláron kapható az ALEX a gog on .
  • : Simán csak W.B.
  • PC-AS : OK! A neved, valószínűleg a túl hosszú profil-név miatt nem jelenik meg. Tán elég ide egy rövidítés. Nekem is lehagyta régen egy részét, így átírtam.
  • : Tehát a térképet koncepció szintjén kell kezelni.
  • : Búza földek mérete is enyhén röhejesen kicsi, egy ekkora lakosság ellátásához.
  • : Például: G2-ben egy könyv ír róla és Parlax is mondja, hogy a kolostor bort készít. De egész játékban sehol egy szöllő tőke.
  • : Helyesírásom eleve nem a legjobb... A térkép dolog pedig, írtam hogy csak koncepció és eleve a játékban lévő méretek sem felelnének meg a valós méretnek.
  • PC-AS : Jól szervezett és átfogó cikk, csak pár helyesírási, és logkai hiba van benne, és a térképed arányain is érdemes "tágítani", mert pl. Khorinisből Myrtanába legalább két hét volt a hajóút, a főhős egyik párbeszéde alapján. Egyébként nagyon jó!
  • : Amúgy nem szedtem össze minden gondolatomat, és garantáltan másoknak is lenne olyan ami nekem nem jutna eszembe.
  • : Köszi. Chaten a nevem mért nem írja ki?
  • Courage : Egesz klassz gondolatok Smile
  • : Har! Nem tudom milyen gyakran néz ide bárki is. fórumon "A weboldal" részbe tettem egy bejegyzést, ami érdekes lehet.
  • Courage : mihez kepest...a sztori tok mas, de legalabb Jack-nek van vilagitotornya v valamilyen torony Smile
  • PC-AS : Ez az ELEX, tényleg többet tud mint a Gothic-ok, vagy csak grafikailag jobb?
  • Courage : mar tul vagyok rajta... Smile
  • stalker23 : Az ELEX az új gothic . barátkozz meg vele .
  • Vertanc : Pedig lesz, a lengyelek csinálnak ilyen előzmény részt
  • Raven : új rész? Mármint új Gothic rész? Az sajnos azt hiszem felejtős.
  • Vertanc : Hát én tűzmágustól nem tudtam, legalább is Vörösdokkban nem, csak druidánál találtam eddig
  • Courage : lehet tudni valamit uj resz erkezeserol? mar regotan nem jott ki semmi...
  • PC-AS : Ja, és pár ork sámán is
  • PC-AS : Tűz-Víz-Feketemágusok és Druidák is tanítják, és nagyon sok kőtábla van elrejtve Mora-Sul és AlShedim romvárosaiban is. Némely ereklye-kereskedőknél is van.
  • stalker23 : +árusoktól egy kis rafkoval.
  • Vertanc : Srácok G3ba ősi tudást csak a druidáktól lehet tanulni ugye?
  • PC-AS : Ma 256-an nézték egyszerre az oldalt, amúgy nincs esemény. Megtöröm a csendet, pár eszement Gothic 3-mas képpel, amin állatokon lovaglok fejetlenül. __ «link»
  • Vertanc : Fortnite in Gothic Very Happy
  • Ardea : Nagyon vicces. Némelyik még egész jól is néz ki. Very Happy
  • PC-AS : Jó ütlet, amit írtál. Közben én MineCraft-szerűen toltam a Gothic 3-at, SPAWN parancsal jópofa építkezésekbe kezdtem. Íme :«link»
  • Vertanc : Na megvan a megoldás Very Happy Játék indít, beírjuk a jó öreg Marvelt és nyomunk egy F3-at, majd újra indítjuk a játékot. Az F3 kirakja nekünk ablak módba és úgy is hagyja, a felbontást pedig az ini mappába kell beállítani, 1-2 mmert így elcsúszik de nem vészes, alig észrevehető
  • PC-AS : Az ALT+TAB működik, csupán a program nem vált kis méretre. Ha a háttérben van másik progi (pl. feladatkezelő) akkor billentyűzettel lehet irányítani, még ha nem is látod az ablakot.
  • Vertanc : Óh értem, pedig a Notrnál lehetett csak a simával nem tudok, mert ahhoz nem enged felrakni semmi modot mert azt írja, hogy ajáték nincs a könyvtárban.
  • Ardea : Sajnos sehogy. Attól nekem mindig meghülyült a játék. Pedig többször is próbáltam, még a jó gépeken is.
  • Vertanc : Esetleg valakinek valami tipp, hogy a sima Gothic 2 Golden Editionnal, hogyan tudok Alt+Tabolni? Very Happy
  • PC-AS : Lehetőleg feliratok nélkül. «email»
  • PC-AS : Sziasztok! Kéne egy kis help: Nem tudna valaki küldeni egy nagy felbontású légi térképet a Gothic3-hoz?
  • Ardea : Aki régebben segített KoRnernek kijavítani a toolokat, szintén kivonult a "közéletből". És időm sincs már ez után nyomozgatni. Sad
  • Ardea : Őszinte leszek: nem sok. Mivel nálam nincs semmilyen anyag (hiába kértem annak idején), fogalmam sincs, hogyan kell konvertálgatni a szövegfájlokat. Ráadásul a neten található toolok hibásak.
  • Vertanc : Megtöröm a 3 hetes csendet tudom, hogy lerágott csont a téma, de Ardea van rá valami esély, hogy valaha lesz a Dark Mysteriehez magyarosítás?
  • Ardea : Köszönjük. Miből gondoltad, hogy nem emlékszem rád? Smile Amúgy mondhatni, ez az oldal lett a gothic3.hu utódja. Csak sajnos az oldal gondozására, információval való bővítésére már nem nagyon van időm...
  • BlackRhobar : Gondoltam megosztom itt, hátha érdekel valakit, de a régi Gothic3.hu-t nem találtam.
  • BlackRhobar : Amit linkeltem az egy Gothic 2 mod, ami több, mint 250 órányi játékidőt foglal magába, körülbelül 300 új küldetéssel, jó néhány új map-pal, új fegyverekkel, páncélokkal, képességekkel, teljesen új funkciókkal, stb.
  • BlackRhobar : Valószínűleg nem emlékszel már rám, de én még emlékszem az Ardea felhasználónevű hölgyre aki kicsival utánam jelent meg a Gothic3.hu-n. Ottóra is emlékszem (a számos felhasználónevére már nem), aki a végigjátszások írásában segítkezett.
  • Ardea : Sajnos a Gothic3.hu nem elköltözött, hanem elvesztek a hozzáférési adatok (nem nálam voltak), és így esélyünk sem volt megmenteni, miután feltörték, vagy lejárt a domain...
  • BlackRhobar : Sajnos oroszul van, az angol verzió pedig úgy néz ki, hogy google translate-tel és "korrekciókkal" készült. Valamit tenni kell ez ellen. Very Happy
  • BlackRhobar : «link»
  • BlackRhobar : Üdv. Látom a Gothic3.hu elköltözött. Azért léptem ide be újra ennyi év után, hogy tudassam veletek, hogy ez létezik:
  • stalker23 : igen lefagy és már 2x újra telepi tetem .
  • Ardea : Ja, és magyarítás nélkül is lefagy? Mert ha igen, akkor lehet, egy újratelepítés segítene a játékon.
  • Ardea : Mondjuk az MP-n nyitottak egy témát ennek. Sajnos én nem találkoztam ilyen buggal egyik verziónál sem, pedig a DC-vel is kipróbáltam a magyarítást is.
  • stalker23 : szia Ardea ide írok mert ennek már nincs élő fóruma megvetem a Divinity 2: Developer's Cut olyan bugal hogy az ajtóknál olykor lefagy a játék nem tudod hogy mi lehet az oka így elég macerás vele játszani hogy minden ajtó élőt mentek .
  • PC-AS : Én az 1.6-os CP-t használom. Annak idején ezt tuningoltam fel, és módosítottam pár effektet, így megmaradtam ennél...
  • Raven : «link»
  • Raven : A G3 mentéseim elérhetőek itt, ha valakit érdekelnek más által alakított storyk Smile
  • Courage : 2hoz lattam noveny terkepet, a 3hoz még nem, ugyh. elore is kosziiii
  • Courage : mas is probalkozott kontrolerrel jatszani? a G3 milyen? Ha igen, atkuldod nekem a a kiosztast?
  • PC-AS : Találtam a G3-ban egy-két rejtett Királyszárat, így rövidesen készítek egy "fontos gyógynövények" térképet.
  • Raven : én most értem a 3-ik végére Innos oldalán Very Happy
  • Vertanc : Én is lehet kijátszom megint a jó öreg G2-őt a kieg nélkül, szerintem az lett a legobb
  • PC-AS : Én is minden évben végigviszem a Gothic-okat, az új játékok nem villanyoznak fel igazán.
  • Courage : Gothic 2 ujra a gépen... kezdodik az idei marathon Smile Hozzateszem, par hete kerdeztem,hogy lehet kontrollerrel jatszani, nos a megoldas igen egyszeru.: Xpadder
  • : Koszonom a valaszokat ! Inkabb kijatszom az original gothic 3 at .. Raulok a tronra es akkor ennyi volt a forsaken gods? Mert akkor eleg rovid Sad imadom a gothicot es kar erte akkor
  • Ardea : Ja, igen. És boldog Újévet kívánok mindenkinek! Very Happy
  • Ardea : Krisz, bocs, hogy nem válaszoltam az e-mailre, de nem volt időm. Jó, hogy itt megkérdezted, én is ezt a goto cheatet javasoltam volna. Talán még a végigjátszásban is írtam (?)
  • PC-AS : Üdv! Ez tényleg egy BUG, talán írd be a konzolba, hogy "goto Milten", és oda ugrasz. Ha trónra ülsz, vége a játéknak. Megpróbálhatod egy korábbi mentéstől újrajátszani. Az általad említett havas hely, az eredeti Gothic 3-ban volt (Nordmar).
  • Orsós Krisz : Elkezdtem a Gothic széria 3.ik részét forsaken gods enchanced editiont nyomatni ! és az a Problémám ,hogy miutan legyőztem az ősi vadállatot .. ugyebár vissza kéne mennem Vengardba ahol majd a trónra ülhetek csak a baki hogy nincs ott milten de mindenki mas igen !! valaki pls help !!! mi a teendő ilyenkor ??? mert lattam egy pár videót . ahol a hős havas helyen küzdött meg stb.. kár lenne ha ilyen hamar véget érne..
  • Orsós Krisz : valaki kérem segítsen !!
  • Orsós Krisz : Sziasztok!
  • PC-AS : Boldog Új Évet Kívánok Mindenkinek!
  • Ardea : Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! Very Happy
  • Raven : Kellemes ünnepeket! Smile
  • PC-AS : Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
  • Courage : Kellemes karacsonyi unnepeket kivanok , minden Gothic rajongonak Smile
  • Raven : Köszi!
  • PC-AS : A hírnév-rendszerre nincs hatással.
  • PC-AS : Szia! A besárgulás csak arra van hatással, hogy nem segítenek, ha pl. egy állat megtámad, ill. ha nekimész egy orknak, nem fognak tétlenül nézni a többiek!
  • Raven : De visszatérve a G3-ra. A felszabadító jellegű beszélgetésekre besárguló nevek(orkok és társaik) mennyire jelentenek gondot? Mert pl. a végére akarom hagyni a felszabadításokat, de Geldernben ha beszélek erről, akkor ugye egy druida tud tanítani dolgokat, de a tűzmágussal való dumcsi után meg sárga lesz mindenki. Ennek az orkok fokozott figyelmén kívül van valami hatása, vagy maradhatnak így amíg végignyargalom a mapot?
  • Raven : pedig erre az oldalra pont illene, hogy kint legyen rajta :c
  • Ardea : Létezik. Már kettőt is kaptam, de egyszerűen nincs időm, hogy tisztességesen kitegyem. Nem győzök ilyenkor elnézést kérni azoktól, akik ezekkel dolgoztak, de ez van. Sad A fordítás mindig elsőbbséget élvez nálam.
  • Courage : bocsi ay angol bill. miatt
  • Courage : ha igen, hol talalom(
  • Courage : Leteyik ay elos resyhy olzan profi PDF vegigjatsyas mint a masodik es a harmadik resyhey
  • PC-AS : Az 1.7 patch-ben van így (Enhanced Edition), hogy ha beszervezed a rabszolgákat az orkok elleni csatába, minden ork és zsoldos besárgul, még ha nem is tudnak róla! Ezt a forradalom előtt érdemes megtenni.
  • Raven : komolyan nem esett le...Gthic 3-mal nem is tudom, hány éve játszottam utoljára Very Happy
  • Ardea : Ne már! Komolyan mondod, hogy beleestél egy ilyen amatőr hibába? Smile Very Happy
  • Raven : Igazabol rajöttem, hogy valakivel beszéltem Borús fokban, valami paraszttal, hogy a Wenzel lovag segítene felszabadítani a várost, s ez után a dialógus után kezdődött a sárgulás..de mindenfele, Monterában is stb, csak a lázadók nem.
  • PC-AS : Ha az ellopott javak aránya nagy, figyelmeztetés után megtámadhatnak, és ekkor mindenki "besárgul", de csak az adott városban. Karakter-szerkesztővel ki lehet venni, ha beírod az "edit [név]" parancsot.

Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!

Bejelentkezés

A PB vissza akar térni a "gyökerekhez" - újra

Miközben továbbra sincs igazi információ a Piranha Bytes új projektjéről, a PC Games német magazinnak sikerült egy rövid kommentet kisajtolnia Björn Pankratz projektvezetőből a Német Fejlesztői Díjátadó ünnepségen.

Míg ragaszkodott ahhoz, hogy nem mondhat semmit magáról a játékról, és ez még legalább ebben az évben így is marad, megemlítette, hogy egy sokkal sötétebb atmoszférát terveznek. Azt is mondta, hogy "vissza akarnak térni a gyökerekhez". De hogy miben látja ezeket a gyökereket - a már korábban említett sötétségen kívül -, az egyelőre rejtély marad számunkra.

Azoknak, akik nem ismerik a stúdió történetét: a csaknem mesteri Gothic 3 után a PB szintén azt nyilatkozta, hogy visszatérnek a gyökereikhez. Ez azután a Risen 1-hez vezetett, egy olyan játékhoz, melyet a közösség nagy része elfogadott, és két aranyérmet nyert a BIU-tól (100.000 eladás Németországban egy 12 hónapos periódus alatt). Bár ráfért még a fejlesztés, a legtöbb rajongó úgy érezte, a Pirahnák többé-kevésbé jó irányban haladnak.

A folytatásnak, a Risen 2-nek bőven akadtak problémái a rajongói közösséggel, és nyilvánvalóan a kereskedelmi sikerekkel is. Bár a korábban említett PC Games magazin egy szinten említette a Gothic 1 és Risen 1 játékokkal, számos rajongó fájdalmasan rövidnek érezte. És nem is nyert egyetlen kereskedelmi díjat sem.

Szóval úgy tűnik, még mindig maradt némi remény azok számára, akik inkább a régi PB stílust kedvelték. Feltéve, hogy a PB sikeresen felismeri, hogy melyek voltak az igazi "gyökerei", és egy kissé kevesebb elsietett meggyőződéssel térnek vissza hozzájuk, mint legutóbb.

 

Forrás: WorldOfRisen.com
Fordította: Ardea

 

Hozzászólások (2)
22014. október 31. péntek, 09:13
PC-AS
Üdv mindenkinek!
Én is a Gothic I-II,t főleg a Night of the Raven-t tekintem etalonnak. Az elhagyatottság érzése, hogy csak magadra számíthatsz, felerősítette bennem a hitet, és a tudatot, hogy tartoznom kell valahová. Ezért is hiányzott annyira nekem (nekünk) a Gothic 3-ban, hogy nem volt táborválasztás. Ennek ellenére a G3-is egy remekbe szabott világ, de kompromisszumokat kelett kötni, hogy hiányérzet nélkül végigjátszhassuk. És a hibák... Szóval mindig az az érzésem az új progiknál, hogy a grafikát túlfejlesztik a játék többi képességének a rovására. "Minden csoda három napig tart..." Ilyen a grafika. Ezután már előjönnek a játék gyengeségei, mert megismerted a programot.
PC-AS
12014. március 02. vasárnap, 22:49
Telpapa
Üdv!

Ahogyan Ardea nagyon jól látja én is ama táborhoz tartozom akiket a G1 de főleg a G2 fogott meg. Egyszerűen zseniális amit összehoztak ezekben a játékokban.Olyan élő és hangulatos világot sikerült megteremteni amit én semmilyen más játékban nem tudtam érezni.
Sajnos pont azok a dolgok vesztek el az újabb részekben amik ezt sajátossá egyedivé tették.Erre a végén kitérek még de most lássuk mi is volt ami jo volt ebben a gyökereknek nevezett két játékban:.Hogy miben láttam ezeket?Pár példát említenék a teljesség igénye nélkül:
Karakterek:
---------------
Éltek,és ezt értsd úgy hogy mellék karaktereknek is voltak csak rá jellemző vonásaik mind hangban,megjelenésben,viselkedésben,sok esetben mozgásban,beszédben.Beszéltek magukról az életükről(volt háttértörténetük - ami nem csak közvetlenül a küldetésekhez kapcsolódtak - és nem éreztem azt hogy csak a fele való küldetésig tart.Erre pár példa: Rangaru(hangja viselkedése)Sagita hangja,a zseniális dölöngélő mozgásSmileaz füves srác Onar framján aki tojik az egészre,Khorins főterén a vizmágus hangja és beszéde..stb..stb

Dark Fantasy világ:
---------------
Nagy kincs ha a mai csili-vili világokat favorizáló játékok mellett ilyet kapunk kézhez.Számomra(és reménykedem nem vagyok ezzel egyedül)a játékokban - főleg nem az szerepjátékokban - nem annyira fontos a grafika akkor, ha azt a világot rá jellemzően úgy tudja bemutatni hogy érzem ott vagyok.A G1-G2 a mai szemmel nagyon puritánnak - egyesek szemében csúnyának - tűnhet. De ha bele kerülsz megfog és nem ereszt és pár óra játék után már nem is azt figyeled hanem az eddig számodra csúnya részleteket.Valahogy sikerült annyira fakóvá,mocskossá,koszossá,szegényessé(ez fontos!Mert ez a középkor jellemzője volt) és szvsz ettől olyan sötét az egész)tenni az egészet, hogy szinte érzed a poshadt víz szagát,az épületeken látod épp a lélek tartja néhol össze,stb. A gazdagság sem abban nyilvánul meg,hogy minden csillog és arannyal és ezüstel van kikövezve csak visszafogottan annyira hogy érzed ez itt a sötét középkor a Gothic ban.
Az emberek visszafogottak,bizalmatlanok(rájuk jellemző jellemvonásaik mellett),rendezetlen,csunya világkép de nem gusztustalan,valami van a levegőben,nyugtalanság,mellette pedig ott vannak a haszonlesők,a kor pribékjei,csalói,orgazdái azok akik hasznot remélnek mások nyomorából.A fény templomok,a becsület(lovagok)és mágia rögös útjából árad,de ezt sem kerüli el az intrika,versengés,és a háttérben bujkáló háború lehetősége.Ahol soha nem tudhatjuk ki a barát és ki az ellenség.

Küldetések:
-----------------------------
Ez az amiben a PB a legzseniálisabban rakta össze azt a két játékot.[Megj:Mert bevallom őszintén ha eltudta érni nálam hogy répát szedjek a földeken(és még tetszen isSmile) akkor ott valamit nagyon jól csináltak a srácok.]
Annyira jól hogy sok esetben idegesített ha kihagyok vagy elrontok egy-egy mellékküldetést is. Míg más hasonszőrű játékban(pl Elder sorozat,vagy M&M sorozat stb) úgy van vele az ember,hogy megcsinálom mert ki tudja mit kapok érte,itt élveztem is orrbagyürni Fellan-t,Diegonak dolgozni,stb.Hiába na e tekintetben nem aprózta el soha a PB. Megj: Isten tartsa meg jó szokásukat!Smile

Mint említettem az írásom elején nekem ez a két játék az etalon.Bár ahhoz képest hogy a Gothic 3 tőlem teljesen távol -őszintén bevallom nem bírtam végigjátszani - állt a Risen 1 megfogott. Sajnos túl rövidkére sikerült és bár nem éreztem azt amit a G1-G2 adott még is sikerült egy elég jó világot,hangulatot,és nem utolsó sorban story-t felépíteni(bár ez utóbbi a végére elég ellaposodott).De hiányoztak a karakterek egyediségei(hangok,mozgások,stb)jellemvonásaik,inkább azt érzetem csak azért vannak mert valami kapcsolodik hozzájuk a történetben.
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Ki olvas minket?

Oldalainkat 44 vendég és 0 tag böngészi