A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

Üzenőfal

Legfrissebb üzenet: 23 órával, 14 perccel ezelőtt
  • Vertanc : Egész nap dota 2zök, hogy mmrt nyerjek de persze mindig kiszopok Very Happy
  • Courage : Annyi jo jatek van a piacon, Ti hogy csinaljatok,hogy jut idotok jatszani?
  • Courage : Szabadsagon vagyok, ha hazaertem majd megnezem hogy smint van a helyzet
  • Ardea : Én azt hittem, már a kieggel játszol. Hogy kiket kell elvinni Manningnak, az végig le van írva itt az oldalon a végigjátszásban. 5-6 embert kell összeszedni. Ha nem találod a leírást, adok linket.
  • Courage : Idorendbe; elmentem rufushoz,lementunk okaraba, magara hagytam utana,hogy csinaljon amit akar, gombasszon vagy barmi. Aztan mondta a kovacs fazon,h kell erosites, na mondom jo mert itt van rufusz a gombaszos, jo segitseg lesz, na aztan terultem fordultam keresztbe hosszaba, megyek vissza kesobb a kovacshoz, az meg mondja nekem, hogy erosites kellene neki, hat jolvan,majd gondoskodok rola....Ugy ..hogy Rufust mar lecigoltem egyszer neki. Ekozben Rufus eltunt, nincs a kezdohelyen es nincs a taborb
  • PC-AS : Rufus csupán elkísér Okarába, de nem kell Mannignak beszámolni hollétéről.
  • PC-AS : Az okarai küldetések, a következő oldalon vannak részletezve: __«link»
  • Courage : Rendben, koszi
  • Ardea : Próbálj meg a Goto paranccsal odaugrani hozzá. A Forsaken Gods-ban az "eltűnt" karaktereket a játék valamiért egy fal mögé pakolja be. Ez a fal Vengard közelében van, és hemzsegnek körülötte a démonok. Smile
  • Courage : Felszabaditas nelkul,leszaladtam vele,ott lopta az idot a szobor mellett, majd kovi mentes betoltes utan eltunt, aztan nem volt a farmon se, de a kovacs meg embert akar Smile Rufus kilepett egy mas dimenzioba Smile vagy felemelkedett Smile
  • PC-AS : BUÉK mindenkinek! Az alább említett küldi: Rufus elmenekül a gabona farmról. Ha Monterát felszabadítod, majd eltávolodsz a várostól, Rufus eltűnik. Normál esetben Okarában kell hogy maradjon, és az INNOS szobor környékén megtalálható.
  • Rodmen : Boldog új évet kivnok mindenkinek.
  • Rodmen : Huh hát nem egészen értem a kérdésed.
  • Courage : hasznos lista: «link»
  • Courage : Ott meg nem tartok, egyenlore meg a 3at taposom. Masnal is elofordult,hogy Okara bugos? ugyertem,hogy elvittem a sracot a buzafarmrol es kesobb mikor visszamentem nem volt ott, vagy azt irtak,h erosites kene, de a sracot mar levittem egyszer (enm eml hirtelen a nevere) es azota eltunt.
  • Rodmen : Sziasztok ojan kérdésem lenne,hogy a G4ben stuarkban a kovács nőnél lehet venni elég borsos áron 2kardnak a tekercsét.Az egyik vulkáni űveg kard na és meik a 2kezes mert arra nem térki a játékban a leirás.
  • Ardea : Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! Smile
  • Rodmen : Kellemes karácsonyi ünnepeket minden gothic fannak.
  • W.B. : Buldog karácsonyt. Írtam kis érdekességet a fórumba. "Elex-Gothic-Risen egy világ?" topikba
  • Courage : Kellemes karacsonyi unnepeket kivanok
  • PC-AS : Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindannyiótoknak!
  • Rodmen : Igen köszönöm.
  • PC-AS : Szia! Itt, az oldalon belül, megtalálható az összes bónusz fegyveses láda helyének leírása, ha erre gondoltál. 16-ot kell kinyitnod a Rubin pengéhez. __ «link»
  • Rodmen : Sziasztok lehet hüje kérdés de van ojan le irás,hogy holtalálom meg pl a kardokat.A g3-ban.teszem azt borus fok és Ardea közt van 1rubin penge.
  • Vertanc : Na akkor ki kell játszanom lovagként is ami szerintem a legkönnyebb, hogy annak meglássam a végét Very Happy
  • PC-AS : Szia! Az Élőhalott sárkánynál tényleg 3 féle szöveg van a harc előtt, a választott tábornak megfelelően, de a NotR-ben van egy negyedik is. Ha Beliar karma nálad van fegyver, vagy rúna formájában, ekkor beszól, hogy hiába van nálad, nem tudod ellene használni.
  • Vertanc : Egyébként mindegyik kasztnak más a befejező szöveg, a G2 végén a sárkánynál, vagy csak a sima meg a Notr között van különbség?
  • PC-AS : Igen, tetovált arcú, vörös szemű emberek, mint a templomosok voltak a Gothic vége felé, az Alvó templomában.
  • Vertanc : Patrik a kutatók testileg a korábbi szekta tábor tagjai, de a lelkük eltűnt mikor az alvót elűzték és úgymond démonok száltak meg a testüket. Egyébként ha leveszed a ruhájukat láthatod, hogy tényleg a Gothic1ből a sect campsokok Smile
  • Courage : A legnagyobb baj meg mindig ua. Nincs eleg idom igazan belemerulni
  • Courage : Nekem is megvan a FoS,de meg nem tettem fel, nem tudom miert...talan felek tole mint a mumustol az agy alatt...Smile
  • PC-AS : Ha tűzmágusként játszol, meg lehet tudni a választ a játékból, mert a 3. fejezetben kiderül, hogy az Alvó tesvériségének (Broderhood of the Sleeper) egykori tagjai lehettek. Az alvó visszaűzése után lelketlen, üres testekké váltak, így Beliar szolgái lettek...
  • Patrik : Sziasztok! A napokba el kezdett játszani egy barátom a gothic szériával, és már ott tart, hogy ezek a "kutatók" előjöttek neki. Megkérdezte, hogy mik ezek a lények és mit lehet róluk tudni stb, hát eléggé bajba voltam mert nem igazán mond el semmit a játék, csak annyit hogy belliar szolgái. Utánnaolvastam és sok mindent megtudtam róluk(később kifejtem) de ti mit tudtok róluk?
  • Ardea : 2.) Figyelmeztetés: sem az üzenőfalon, sem a Fórumban nem warezolunk, nem teszünk utalást warezolásra! Ha ilyen kérésed van, max. privát üzenetben tedd meg - de ne nekem!
  • Ardea : 1.) Nem értem a magyarítással kapcsolatos kérdésedet. Van hozzá magyarítás - ingyen hozzáférhető a HUNosítók Team oldalán vagy a Magyarítások Portálon, vagy még ki tudja hány helyen, ahol nem kérdezték meg...
  • Rodmen : Hali risen 2 höz magyaritást valaki tud vagy ha van aki diablon tag az seedelné a risen2 hunt.
  • Rodmen : Hát igen a G4,nem rossz játék de méltatlan az elődeihez képest.Szőrnyen le butitották,hogy tudják játszani konzolon is.Remélem a forsaken nagyobb élményt nyujt majd.Utána jöhet a Risen sorozat.
  • PC-AS : Érdekes, én marvin Módban is tudtam használni mindent, és a repülés miatt (F8) még jobban felgyorsult a játékmenet.
  • Pikál Krisz : Sziasztok! Rájöttem miért nem működik az alkímia.Azért mert használtam csalásokat.
  • Ardea : A Fall of Setarrif hű a cím rövidítéséhez (összeolvasva a kezdőbetűit). Én még soha nem játszottam olyan játékkal, amit egy délután alatt le tudok tolni. Még ha az egy kiegészítő is. Még jó, hogy nem vettem meg - ugyanannyiért, amennyiért a komplett alapjátékot lehetett kapni - hanem csak próba céljából letöltöttem...
  • Rodmen : G4 után,van a setarif cimű ki egészítés annak van köze ami a g4 végén történik.Mármint,hogy ki szabadul a démon.onnan folytatódik vagy ez teljesen külön álló dolog.
  • Rodmen : Hát G5-röl nem sok mindent találtam,de viszont ELEX cimű játék egész jónak tűnik.
  • Geralt : Szia Krisz! G5-ről nem rég volt szó itt a falon, görgess vissza kérlek.
  • PC-AS : Szia Krisz! Nincs más ötletem, hibás lehet az egyik patch. Én teljesen az eredeti G2-vel és NotR-el játszom, nem szeretem a NEM Piranha Bytes által készített patch-eket. Így tökéletesen fut (1 CPU magon).
  • Pikál Krisz : Van laborüvegem és megtanultam az alkímiát is.Van sárkányszívem is
  • Pikál Krisz : Legfrissebb változat van meg a játékból.Community patchet is letöltöttem(system pack).
  • Pikál Krisz : PC-AS semmi nem jelenik meg USE gombra.
  • Rodmen : Sziasztok igaz az a hír,hogy lessz Góthic5.
  • PC-AS : Hello Krisz! Ha nem működik az alkimista munkaasztal, tényleg hibás lehet a Gothic 2 nálad. Nem árt egy újtatelepítés. Mi jelenik meg USE gombra?
  • Ardea : Krisz: És sárkányszíved is van? Mert Innos szeme feltöltéséhez kell egy sárkányszív meg a laborüveg.
  • Vertanc : itt a stream a Gothic előzmény játékról
  • Vertanc : «link»
  • Rodmen : Köszi a türelmeteket PC-AS és ardea.
  • Rodmen : Ó hogy fene az öreg nekromantába meg a csiga lépcsőibe.Már egy hete lassan hogy keresem az utat.De végre rájöttem.
  • Rodmen : Az a baj nemtok a kolostor oldalára jutni.Ahova kéne mennem.
  • Rodmen : Sziasztok még azóta is ott vok elakadva,hogy teleportálok xardashoz meg bütyköli az amulettet.Utána vissza kerülök Robar udvarába.Na és onnan nincs út ahova menni kéne vagy levan zárva vagy be omlott esetleg hegyek veszik körül.Na ugye zoldren labirintusába kénne eljutni de nincs út arra fele.Térképeket átböngéztem.Az mutatja merre kéne menni de elvan zárva az út.Se a dzsungelbe nem tok bejutni se atűz völgybe.PASZ.
  • Pikál Krisz : Rodmen sejtem hogy mi lehet a baj.Nincs feltöltve a szem.Alkímia asztalnál lehet feltölteni,de amikor oda megyek az asztalhoz nem csinál semmit pedig van üvegem.
  • Rodmen : Szia krisz ha jól emlékszem a G2-ben lehet ojat csinálni hogy megkér az utólsó sárkány hogy hagydmeg az életét nálam ez a jég sárkány volt azt hiszem.Nem lehet hogy náladis ijesmi volt,mert utána nem lehet talán bántani.Jelzem én tűzmágus ként játszodtam.
  • stalker23 : lol meg van az a szem egyátalán javitva???
  • Pikál Krisz : Szia PC-AS! Köszönöm a segítségét! Nem tudok beszélni a sárkánnyal, mert az alkímia is bugos nekem és nem tudom feltölteni a szemet.Megtanultam az alkímiát és van üvegem is.Oda megyek az alkímiai asztalhoz és nem történik semmi.
  • Pikál Krisz : Szia PC-AS! Köszönöm a segítségét! Nem tudok beszélni egy sárkánnyal, mert az alkímia bugos nekem és nem tudom feltölteni a szemet.Megtanultam az alkímiát és van üvegem.Oda megyek az alkímiai asztalhoz és nem történik semmi.
  • Rodmen : Köszönöm a segítséget.Mindenkinek.
  • PC-AS : Sárkányvadászat leírása itt: __ «link»
  • PC-AS : Szia Krisz! Ha beszéltél a sárkánnyal, utána már sebezhető kell, hogy legyen! Ha korábban megtámadtad, mikor nem volt nálad Innos szeme, előfordulhat e hiba. Szerintem kezd újra a 4. fejezetet. Remélem, csináltál mentést minden felyezet végén.
  • Pikál Krisz : Sziasztok Segítséget szeretnék kérni. Az a probléma,hogy a 4. fejezetbe az egyik sárkányt(swamp) nem tudom sebezni bármit csinálok.Többi sárkányt már megöltem.Csalást is aktiváltam és még mindig nem tudom sebezni.Letöltöttem minden frissítést a játékhoz, még a community patcheket is.
  • Ardea : Rodmen: nem értem a problémádat. Ha már beszéltél Xardasszal, akkor miért akarsz visszamenni a hídon? Mostanra a megfelelő oldalon vagy. Onnan fel kell menni a kolostorba. Ott megtudod, merre tovább...
  • Vertanc : Az ismeretlen terület a kontinens belső része, Északon és Észak-nyugaton az orkok földje van ugy ők a jégkorszak elől menekültek délre a többi passz.
  • Geralt : Semmi gond. Köszi, W. B. , nagyon jó amit a fórumon írtál, többször elolvastam, de mások úgy emlegetik az ismeretlent, mint egy valós téren kìvüli, másik dimenziót, amit csak mágiával lehet megközelíteni és innen szemlélik Xardasék a világot, miután tornyot emelt. Engem főleg az érdekel, hogy mi lehet ott? Nomádok, barbárok, terméketlen pusztaság? Ez az, amit angol fórumokon sem olvastam még.
  • W.B. : Oké nem négy részletben akartam...
  • W.B. : «link»
  • W.B. : Amúgy ajánlom eme fórum topikot
  • W.B. : Geralt, az a kontinens még belsőbbi területe. Elvileg.
  • PC-AS : Szia Rodmen! Ezen az oldalon megtalálod a megoldást, így sikerülnie kell. Ha idáig eljutottál, közel a játék vége. ___ «link»
  • Rodmen : Kész feladom nem tudok eljutni zoldren barlang rendszerébe,és onnan a dzsungelbe.utolsó küldetés lenne.
  • Geralt : Sziasztok! A G3-ban az Ismeretlenek földje tulajdonképpen felderítetlen terület, vagy másik dimenzió? Nagyon kevés adatot találtam.
  • PC-AS : Sziasztok! Kész vagyok a Gyógynövényhez-ugrás cikkel, akit érdekel, megtalálja, a fórumban itt:___ "«link»
  • Rodmen : Mármint a híd vinne a kolostorhoz.Hogy pontosítsak.
  • Rodmen : Szia Ardea,az a küldetés már megvan xardas küldött ell megkeresni a barlangot.Na és utána akadtam el,elmentem a kolostorhoz fel a hegyen ott várt 2 gólem és ott kéne át menni a kő hídon de levan omolva nekem a másik oldalára kéne eljutnom.De nem tudok.
  • PC-AS : Sziasztok! Nálad van Innos Szeme, és fel van töltve? Pandrodor-hoz elkísér két zsoldos is, (Sypher, Rod) ők is sokat segítenek.
  • Pikál Krisz : Sziasztok Segítséget szeretnék kérni. Az a probléma,hogy a 4. fejezetbe az egyik sárkányt(swamp) nem tudom sebezni bármit csinálok.Többi sárkányt már megöltem.Csalást is aktiváltam és még mindig nem tudom sebezni.Letöltöttem minden frissítést a játékhoz, még a community patcheket is.
  • Ardea : Ha ez A jelzőfény küldetés, akkor Gornt kell megkeresned. Egy kriptán keresztül kell eljutnod egy toronyba, ahonnan át tudsz teleportálni Xardashoz. Nézd meg itt az oldalon a végigjátszást, ez pont az ilyen helyzetekben segít. Smile
  • Rodmen : Aha és az merre is van bejártam mindent megkerültem az egész szigetett de nem találtam semmit.Sad
  • Ferenc : Szia. Ha jól emlékszem akkor egy csatorna rendszerbe kell lemenni és ott bejutsz a démonokhoz.
  • Rodmen : Mutatja a térkép hogy ott vannak a démonok de nem tudok oda jutni sehogy sem minden hol kö falba ütközök.
  • Rodmen : Utólsó küldetések egyike lenne az,meg kell keresni egy titkos barlangott,valahol a kolostor nál van de az oda vezető híd levan omolva nálam bejártam mindent,de nem találtam másik utatt.
  • Ardea : Kicsit bővebben? Miben tudunk segíteni?
  • Rodmen : Hali valaki játszotmár a Gothic 4el?Ha igen szeretném segitségét kérni szörnyen elakadtam benne.Lehet hibás játékot töltöttem le.
  • PC-AS : Sziasztok! Már megint rájöttem egy trükkre a Gothic 3-ban, "Gyógynövényhez teleportálás"-nak neveztem el. Ha valakit érdekel, 1-2 napon belül megírom a fórumon. Így az összes királyszárat stb... fel lehet venni.
  • Geralt : Semmi története, bár elméletben az 5 még hozzárakhatna valamit, mondjuk új helyszínekkel (Ismeretlen Földek, orkok földje vagy egy másik kontinens, sziget).
  • Geralt : A Forsaken Gods-al én is így vagyok. Még ki se próbáltam, de nem is fogom.
  • Ardea : Nekem a Gothic 4 óta nincsenek elvárásaim a G sorozattal kapcsolatban. A G4-et és a G3 DLC-jét kritikán alulan sz*rra csinálta az az indiai "fejlesztő" csapat...
  • PC-AS : A túl nagy elvárások miatt, egyelőre nem adnak ki újabb részt.
  • PC-AS : Sziasztok, ismét! A GOTHIC ,űrka jogai, már a Piranha Bytes birtokában vannak, mióta a JoWood tönkrement. Így ismét kiadhanának egy újabb Gothic részt.
  • Ardea : Freemailes e-mail címek nem kapják meg az oldal rendszerüzeneteit. Kérlek, ha tehetitek, használjatok más e-mail címeket! Aki legutóbb regisztrált, beléphet, de ő sem kapta meg a visszaigazoló e-mailt!
  • Geralt : Köszi. Hát elsőre nekem is képtelenségnek tűnt, mert főleg az Elex előtt volt téma fórumokon, de utána is kiírták pár helyre. A lengyelek külön Wikipédiát is csináltak neki Smile
  • Courage : szemelyes velemenyem minden jellegu megerosites nelkul az hogy nem lesz,szerintem komplikalt lenne osszehozni,jogdijjak stb..ezert kaptak szerintem hasonlo jatekok "ugyanattol" a kiadotol mas cimet...pl risen. ismetlem,ez csak az en szemelyes velemenyem
  • Geralt : Gothic 5 tényleg lesz, vagy csak kamu?
  • Geralt : Van, aki megtalálta a Hatalmas kardot Mora Sul környékén? Épp a bastard sword-ot próbálom lecserélni. A mesterkard nem jön össze, nincs meg egy katana.
  • Geralt : Az jó. A berzerker frakció érdekes lehet.
  • stalker23 : ELEX nekem annyira bejőtt hogy meg is vettem .

Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!

Bejelentkezés

A PB vissza akar térni a "gyökerekhez" - újra

Miközben továbbra sincs igazi információ a Piranha Bytes új projektjéről, a PC Games német magazinnak sikerült egy rövid kommentet kisajtolnia Björn Pankratz projektvezetőből a Német Fejlesztői Díjátadó ünnepségen.

Míg ragaszkodott ahhoz, hogy nem mondhat semmit magáról a játékról, és ez még legalább ebben az évben így is marad, megemlítette, hogy egy sokkal sötétebb atmoszférát terveznek. Azt is mondta, hogy "vissza akarnak térni a gyökerekhez". De hogy miben látja ezeket a gyökereket - a már korábban említett sötétségen kívül -, az egyelőre rejtély marad számunkra.

Azoknak, akik nem ismerik a stúdió történetét: a csaknem mesteri Gothic 3 után a PB szintén azt nyilatkozta, hogy visszatérnek a gyökereikhez. Ez azután a Risen 1-hez vezetett, egy olyan játékhoz, melyet a közösség nagy része elfogadott, és két aranyérmet nyert a BIU-tól (100.000 eladás Németországban egy 12 hónapos periódus alatt). Bár ráfért még a fejlesztés, a legtöbb rajongó úgy érezte, a Pirahnák többé-kevésbé jó irányban haladnak.

A folytatásnak, a Risen 2-nek bőven akadtak problémái a rajongói közösséggel, és nyilvánvalóan a kereskedelmi sikerekkel is. Bár a korábban említett PC Games magazin egy szinten említette a Gothic 1 és Risen 1 játékokkal, számos rajongó fájdalmasan rövidnek érezte. És nem is nyert egyetlen kereskedelmi díjat sem.

Szóval úgy tűnik, még mindig maradt némi remény azok számára, akik inkább a régi PB stílust kedvelték. Feltéve, hogy a PB sikeresen felismeri, hogy melyek voltak az igazi "gyökerei", és egy kissé kevesebb elsietett meggyőződéssel térnek vissza hozzájuk, mint legutóbb.

 

Forrás: WorldOfRisen.com
Fordította: Ardea

 

Hozzászólások (2)
22014. október 31. péntek, 09:13
PC-AS
Üdv mindenkinek!
Én is a Gothic I-II,t főleg a Night of the Raven-t tekintem etalonnak. Az elhagyatottság érzése, hogy csak magadra számíthatsz, felerősítette bennem a hitet, és a tudatot, hogy tartoznom kell valahová. Ezért is hiányzott annyira nekem (nekünk) a Gothic 3-ban, hogy nem volt táborválasztás. Ennek ellenére a G3-is egy remekbe szabott világ, de kompromisszumokat kelett kötni, hogy hiányérzet nélkül végigjátszhassuk. És a hibák... Szóval mindig az az érzésem az új progiknál, hogy a grafikát túlfejlesztik a játék többi képességének a rovására. "Minden csoda három napig tart..." Ilyen a grafika. Ezután már előjönnek a játék gyengeségei, mert megismerted a programot.
PC-AS
12014. március 02. vasárnap, 22:49
Telpapa
Üdv!

Ahogyan Ardea nagyon jól látja én is ama táborhoz tartozom akiket a G1 de főleg a G2 fogott meg. Egyszerűen zseniális amit összehoztak ezekben a játékokban.Olyan élő és hangulatos világot sikerült megteremteni amit én semmilyen más játékban nem tudtam érezni.
Sajnos pont azok a dolgok vesztek el az újabb részekben amik ezt sajátossá egyedivé tették.Erre a végén kitérek még de most lássuk mi is volt ami jo volt ebben a gyökereknek nevezett két játékban:.Hogy miben láttam ezeket?Pár példát említenék a teljesség igénye nélkül:
Karakterek:
---------------
Éltek,és ezt értsd úgy hogy mellék karaktereknek is voltak csak rá jellemző vonásaik mind hangban,megjelenésben,viselkedésben,sok esetben mozgásban,beszédben.Beszéltek magukról az életükről(volt háttértörténetük - ami nem csak közvetlenül a küldetésekhez kapcsolódtak - és nem éreztem azt hogy csak a fele való küldetésig tart.Erre pár példa: Rangaru(hangja viselkedése)Sagita hangja,a zseniális dölöngélő mozgásSmileaz füves srác Onar framján aki tojik az egészre,Khorins főterén a vizmágus hangja és beszéde..stb..stb

Dark Fantasy világ:
---------------
Nagy kincs ha a mai csili-vili világokat favorizáló játékok mellett ilyet kapunk kézhez.Számomra(és reménykedem nem vagyok ezzel egyedül)a játékokban - főleg nem az szerepjátékokban - nem annyira fontos a grafika akkor, ha azt a világot rá jellemzően úgy tudja bemutatni hogy érzem ott vagyok.A G1-G2 a mai szemmel nagyon puritánnak - egyesek szemében csúnyának - tűnhet. De ha bele kerülsz megfog és nem ereszt és pár óra játék után már nem is azt figyeled hanem az eddig számodra csúnya részleteket.Valahogy sikerült annyira fakóvá,mocskossá,koszossá,szegényessé(ez fontos!Mert ez a középkor jellemzője volt) és szvsz ettől olyan sötét az egész)tenni az egészet, hogy szinte érzed a poshadt víz szagát,az épületeken látod épp a lélek tartja néhol össze,stb. A gazdagság sem abban nyilvánul meg,hogy minden csillog és arannyal és ezüstel van kikövezve csak visszafogottan annyira hogy érzed ez itt a sötét középkor a Gothic ban.
Az emberek visszafogottak,bizalmatlanok(rájuk jellemző jellemvonásaik mellett),rendezetlen,csunya világkép de nem gusztustalan,valami van a levegőben,nyugtalanság,mellette pedig ott vannak a haszonlesők,a kor pribékjei,csalói,orgazdái azok akik hasznot remélnek mások nyomorából.A fény templomok,a becsület(lovagok)és mágia rögös útjából árad,de ezt sem kerüli el az intrika,versengés,és a háttérben bujkáló háború lehetősége.Ahol soha nem tudhatjuk ki a barát és ki az ellenség.

Küldetések:
-----------------------------
Ez az amiben a PB a legzseniálisabban rakta össze azt a két játékot.[Megj:Mert bevallom őszintén ha eltudta érni nálam hogy répát szedjek a földeken(és még tetszen isSmile) akkor ott valamit nagyon jól csináltak a srácok.]
Annyira jól hogy sok esetben idegesített ha kihagyok vagy elrontok egy-egy mellékküldetést is. Míg más hasonszőrű játékban(pl Elder sorozat,vagy M&M sorozat stb) úgy van vele az ember,hogy megcsinálom mert ki tudja mit kapok érte,itt élveztem is orrbagyürni Fellan-t,Diegonak dolgozni,stb.Hiába na e tekintetben nem aprózta el soha a PB. Megj: Isten tartsa meg jó szokásukat!Smile

Mint említettem az írásom elején nekem ez a két játék az etalon.Bár ahhoz képest hogy a Gothic 3 tőlem teljesen távol -őszintén bevallom nem bírtam végigjátszani - állt a Risen 1 megfogott. Sajnos túl rövidkére sikerült és bár nem éreztem azt amit a G1-G2 adott még is sikerült egy elég jó világot,hangulatot,és nem utolsó sorban story-t felépíteni(bár ez utóbbi a végére elég ellaposodott).De hiányoztak a karakterek egyediségei(hangok,mozgások,stb)jellemvonásaik,inkább azt érzetem csak azért vannak mert valami kapcsolodik hozzájuk a történetben.
Kérjük, hogy regisztrálj vagy jelentkezz be, ha hozzá kívánsz szólni ehhez a cikkhez.

Ki olvas minket?

Oldalainkat 33 vendég és 0 tag böngészi