A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

Üzenőfal

Legfrissebb üzenet: 3 nappal, 4 órával ezelőtt
  • Geralt : Gothic 5 tényleg lesz, vagy csak kamu?
  • Geralt : Van, aki megtalálta a Hatalmas kardot Mora Sul környékén? Épp a bastard sword-ot próbálom lecserélni. A mesterkard nem jön össze, nincs meg egy katana.
  • Geralt : Az jó. A berzerker frakció érdekes lehet.
  • stalker23 : ELEX nekem annyira bejőtt hogy meg is vettem .
  • Geralt : stalker23 egészen az aljáig lementem, de semmi. Emlékezni nem emlékezhetek, mert csak pár hete használom a falat.
  • Courage : persze, jatszottam vele 1x. Nem hiszem hogy mostanaba elokerul, ismet
  • stalker23 : És a fiuk ?? amugy Elex lapoz vissza.
  • Geralt : Elex-et próbálta már valaki?
  • Courage : Az jo game, valoban Smile
  • Ardea : Ha te írtad a kiegészítő infót, akkor igen. Csak sajnos nekem sincs időm már alaposabban foglalkozni az oldallal. Egész nap melózom, és amellett fordítom a DAI-t, és ezzel el is megy minden napom...
  • Geralt : Köszi, Ardea Smile Az e-mailemet megkaptad? Smile
  • Vertanc : Valaki említette itt a Gothic Sequelt, az igazából kb olyasmi mint a Dark Mistery egy mod a G1hez ami utána játszódik
  • Ardea : Vannak szörnyek (pl. a skorpió őrök), akik gyengeséget okozhatnak a hősnek. Ha ez a képessége megvan, akkor nem tudnak. Smile
  • Ríviai Gera : Gothic 3-ban mire jó az a gyengeség ellenállás?
  • W.B. : Fiolát és bort tudsz venni kereskedőknél, főleg alkémistáknál.
  • W.B. : Alkímisták vagy mágusok/sámánok tanítják.
  • W.B. : Gondolom Gothic3 és mannaital. Meg kell tanulni, hogyan kell készíteni. Utána alkímista asztalnál lehet megcsinálni. Kell hozzá fiola (nem üveg) bor és a recept specifikus növény/gomba
  • balázs : Sziasztok! Varázsitalokat hogyan lehet készíteni ha már megvan a recept hozzá
  • W.B. : De ez csak a bör lenyúzást tanítja. Komolyan arderáig kell el menni? nemá
  • W.B. : csak leöltem a bölényeket
  • W.B. : Ok beadta a küldit, annak ellenére, hogy nem volt felvéve
  • W.B. : Ez kéne a vadászat tanuláshoz
  • W.B. : Boris nem adja a küldit, hogy örködni kell vagy bölényeket ölni. Mért?
  • W.B. : G3 kiegjében hol lehet vadászatot, állatok nyúzását stb-t tanulni?
  • W.B. : Tehát lehetséges.
  • W.B. : «link»
  • W.B. : Fórumon van erről egy rövid nem mindenre kiterjedő írásom.
  • Párkányi G : Bocsánat, amiért teleírom a fórumot, de a Risen is a Gothic világában játszódik?
  • W.B. : Gothic sequel... eredetileg G1 folytatása, mint kieg lett volna. De nem csinálták meg, helyette a G2 lett megalkotva. Gothic 1 kiegjében pl. Rhobar is szerepelt volna.
  • Párkányi G : Értem, köszi. Viszont megint vettem alabárdot és most jó Smile Nem értem, Monterában még nem működött. Majd nehéz fegyver II-III-tól átállok, addig egykezezek.
  • Ferenc : Nálam megy rendesen a 1.75 ös is. Ugy csináltam hogy felraktam a gothicEE verziot, utánna a 1.73 és utánna a 1.75 et. és megy rendesne.
  • Párkányi G : Ezt raknám föl, ezúton is köszi PC-AS-nek: «link»
  • Párkányi G : Szia! Köszi a gyors választ Smile Hát végülis nem nagy kár érte, még csak a játék negyedénél járok kb. És hogy rakom föl az 1.75-öt? Korábban már próbálkoztam, de el se indult. Az egész játékot újratelepítem+1.73, vagy játék+1.73+1.75?
  • Ferenc : Ezzel én is igy jártam egyszer. nem leht átvinni a mentést ha felrakód rá ez a 1.73 as javitást. sajna ezzel elöröl kell kezdened.
  • Párkányi G : Gothic 3 Smile
  • Párkányi G : Üdv! Tud valaki erre egy megoldást? 1.73-al még alabárdot se használhatok egy bug miatt. Ahogy előhúzom és ütni próbálok, előhúzza a kardot. Feltenném az 1.75-öt, de már Nemorában vagyok és elvesznek a mentéseim.
  • Patrik : Mi az a "Gothic sequel"??? :O :O
  • PC-AS : Ha Erol küldetését megoldod, 200-ig tud erőt tanítani. (Merchant Raid küldi)
  • PC-AS : Bocs, 121-től.
  • PC-AS : Szia! 91 pont erő fölött 4:1 arányban tudsz erőt tanulni, 212-től 5:1 arány érvényes. Ezért, ha lehet, iyenkor kell elhasználni a tartós hatású cuccokat, és nem éri meg többet tanulni rá.
  • Patrik : Sziasztok! Gothic 2 NOTR be hogy tudom az erőmet 100 felett növelni?
  • W.B. : Egyenlőre jónak tűnik. Csak belenéztem a G3-ba. Köszi mégegyszer
  • Courage : Ez nagyon igeretes, koszi
  • W.B. : Köszi
  • W.B. : Majd kipróbálom
  • PC-AS : Hali! Van igény a Gothic 3 Remastered csomagra, megtaláltam a letölthető patch-ek sorrendjét. A Youtube-on, alul a "több"-re kell kattintani: ___ «link»
  • W.B. : Jaj, Szal: «link»
  • W.B. : «link»
  • W.B. : Ezen ne múljon, készíthetek
  • Vertanc : Amint lesz discord kérem a linket
  • Courage : jaja,ez tok fun
  • W.B. : Nem lenne egyszerűbb discord szervert csinálni?
  • W.B. : Amikor az ember szíve fáj, hogy máshol még milyen kúltjáték: «link»
  • PC-AS : Hát ezen is röhögtem jócskán:___ «link»
  • PC-AS : Érdekes, hogyan másolta át Nadja Motion Script-jét a többi karakterhez?
  • PC-AS : Nem rossz, de ez mégjobban tetszett:___ «link»
  • Gonzales : Lehet kapcsolni angol feliratot is: «link»
  • Gonzales : Srácok ezt most találtam, egy kis Gothic 1 rap! Very Happy
  • Courage : na....ez valami ujdonsag?
  • Patrik : «link»
  • Patrik : Srácok! Hallottatok a "Khorinis Történetet" nevezetű dologról? HA nem, figyuzzátok meg a weblapot, én magyarosítottam:
  • PC-AS : Egyenlőre nem tudok róla, ráadásul a róla közölt videók olyan sötétek, hogy alig látni valamit. Egy pöttyet vég várni kell szerintem.
  • Patrik : Kérdésem lenne. Gothic 2 returning -hoz van magyarítás?
  • PC-AS : Én a Gothic 2-ben sem tudtam ércet bányászni a telérekből, csak a bányász-animációt játsza. A NotR-ben is csak aranyat lehet bányászni.
  • Ardea : Pedig kellene adjon az 1-ben is. Ha jól emléxem, ott is van jelentősége!
  • Patrik : ÉS gothic 1 ben az ércrögök mire jók? Bármeddig bányászom nem történik semmi :/ a 3-ba adott ércet érte...
  • Patrik : Gothic 1-ben megtanultam az állatok és hüllők megnyúzását külön külön, mégis amikor megölök egy ellenfelet, lootolás közbe nincs ott a bőre. ez miért van??
  • PC-AS : Találtam egy nagyon részletes leírást itt:__ «link»
  • PC-AS : El tudnám küldeni a Gothic végigjátszást, de pár napja kipurcant a laptopom, tonnányi adattal. Keresek egyet a neten...
  • Patrik : A gothic2 goldba benne van a gothic 2 the night of raven?
  • Vertanc : Patrik igen van fent, de ha megakadsz szólj és segitek, de akkor a Der Comic képregény nincsmeg senkinek?
  • Patrik : *végigjátszás
  • Patrik : Normális gothic 1 leírás található magyarul esetleg valahol?
  • Patrik : Fejvadászok akkor is megjelennek, amikor ishtarba részt veszel azon a megpróbáltatáson, és az egyik mágussal öszeveszel, de akkor ez az Iljás ez nem igaz
  • PC-AS : Hali! Én aludtam egy csomót, de nem volt ilyen. A küldi nem határidős. A fejvadászok akkor jelennek meg, mikor Xardassal elindulok a Kőportál felé.
  • Patrik : Sziasztok! Az igaz, hogy a mora sul-i küldiknél, ha Ilja ereklyéjét felvesszük a templomba, de nem visszük el neki egy ideig, akkor fejvadászokat küld ránk? :O
  • Vertanc : A képregény nincs meg valakinek véletlen?
  • PC-AS : A G3-ban rájöttem, hogy a főhős Vérlégy alakjában repül a víz fölött, és nem sérül zuhanáskor. Ezen felül átmehetsz a támadó orkok között, és sokáig tudsz ele sprinelni.
  • Arngir : Köszönöm Smile
  • PC-AS : Behozod a G3-at, majd a feledatkezelőt. Itt a játék nevére kattintva jobb gombbal, az "Affinitást" választod. Itt megadhatod, mely CPU magokon fusson a játék.
  • Ardea : Szerintem próbálj meg rákeresni a neten. Vagy kérdezd meg pl. az SG.hu-n a megfelelő topikban.
  • Arngir : Vagy aki tudja Very Happy
  • Arngir : Ardea, ezt hol tudom kikapcsolni?
  • Szöllősi L : De egy CPU magra korlátozva játszom, igy sem akad, se nem fagy.
  • Szöllősi L : Ez érdekes. Én csak az 1.6-os pach-et használom, de nekem ilyet nem csinál. Igaz, csak négymagos a procim...
  • Ardea : A nagy teljesítményű gépeknél a proci rendszerint már beépített grafikus csipes, és amíg nem szükséges, nem használja a videokártyát. Ezt a funkciót ki lehet kapcsolni. Próbáltad már úgy is? Meg a Gothic 3-ban még sok mindent a processzor számol, többek közt a "lángokat" is...
  • Arngir : Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. A Gothic 3-al most már 9. alkalommal kezdek el játszani és amióta igen nagy teljesítményű gépen játszottam vele (uccsó 3) azóta bármikor amikor sokáig tűzlabdát vagy hullámot használok, lefagy és nem lehet vele kezdeni semmit. Valakinek van ötlete ez miért lehet? (1.72 patch fel volt rakva mindig)
  • Courage : de az JAVA...es valjuk be, nem nagyon lehet mar talalkozni JAVA-s telefonnal. Tisztelet a kivetelnek,mert nekem is megvan meg a regi 3310es Nokiam Smile
  • Vertanc : Vagy ott a Gothic 3 Beginnint Xardas storyjával Very Happy
  • Courage : igen,koszonom
  • Szöllősi L : «link»
  • Szöllősi L : Remélem, segítettem.
  • Szöllősi L : Hali! Utána-Googléztam, és két hivatkozást találtam: Youtube, Android Gothic II: ___"«link» , valamint letölthető APK Gothic: __"«link»
  • Courage : van olyan android jatek ami gothic szeru?
  • Raven(old) : Elő G2 a G2A oldalán Smile «link»
  • Ardea : Én nem értettem félre. Pontosan annak az okát írtam le, hogy miért került a játékba. Az, hogy egy ilyen jópofa küldetésben helyezték bele a játékba, humor és kifinomultság a rajongói programozók részéről. Smile A "Where is the guru?" programhiba az oka. És akkor sem tudta soha senki, hogy mi okozza. Ezért maradt ilyen "rejtélyes" a druida maga is. Smile
  • Patrik : Félre értettetek Very Happy Tudom, hogy hogyan lehet megtalálni stb, azt is tudom hogy egy mágus, de miért van elrejtve? Nincs valami története? Pl hogy ő az első druida, vagy hogy ő a főhős apja vagy valami?
  • Szöllősi L : Itt az oldalon is van róla infó: ___«link»
  • Szöllősi L : Az 1.7-es patch-ban megtalálható egy csomó rejtett láda, amik elvezetnek a Guru-hoz (egy nehezen elérhető mágus). ___«link»
  • Ardea : Ha rákeresel a neten, talán még képet is találsz róla. Ez a küldetés erre válasz. Egy poén. Smile

Kizárólag regisztrált felhasználók küldhetnek üzenetet!

Utolsó hozzászólások

Bejelentkezés

Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: Elex-Gothic-Risen egy világ?

Elex-Gothic-Risen egy világ? 4 hónapja 3 hete #194

  • W.B.
  • W.B. profilkép
  • TÁVOL
  • Fresh Boarder
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 2
Visszatértem! Már ha emlékeztek még rám, az oldalon még 2006-ból van tőlem írás. Két dolog miatt írnék. Gothic 2 Returning 2.0 mod miatt, ami felfogható elvben úgy is, hogy a G2 és NotR mellé jön még 2-3 NotR szintű kieg. Nem játszottam vele, révén orosz nyelvű, az angol felirat meg google fordító szintű elvben. Ám nem ez lenne most itt a téma. Megfelelő helyet nem találtam a fórumon, ezért írtam ide. Remélem nem probléma.

Az elején még leszögezném, hogy nem játszottam még az Elxszel. De most eme írása előtt megnéztem az Elex wikiát… és… egyre biztosabb hogy az Elex-Gothic-Risen egy világ, egy ugyan azon bolygón játszódik.

[url=http://https://www.dropbox.com/s/xya6xlx5et02asj/map%20csak%20k%C5%91rvonal%20nevek2.jpg?dl=0]Először is, imvól egy térkép én csináltam.[/url] Mivel lehet a link nem működik, így egy másik opció:


Igen, Magalan túl nagy Varant/Myrtana/Nordmarhoz képest. Térképpel kapcsoltban ne felejtsünk el pár dolgot:
1, Csak vázlatként, koncepciónak csináltam.
2, Elve a játékok nem tükrözik, hogy ha valóság lenne, akkor mások lennének a méretek. Példának a Warcraft. Stormwind a játékban kisebb, mint a falu ahol élek. A filmben ellenben elég nagy város, lore szerint pedig kb. 200 000 fős a város. Ugyan ez igaz a Gothicra. Lássátok Vengardot, a fővárost. Alig áll pár házból, kikötője sincs. Eredeti Gothic3 concepciókban Khorinisnél is sokkal nagyobb igazi középkori nagyváros volt. Csak a kiadó folyton elvett a fejlesztési időből, ezt tudjuk.
3, Risen 2 és 3 helyszínei közt van azonos, ellenben ha a két térképet egymásra teszem, akkor kicsit másmilyenek pl. Arborea partvonalai, a szigetek közti távolság is eltér.
4, Az inkvizíció nem tudta, hogy Antiguán volt a kalózok fő kikötője. Pedig a R2-3 térképe alapján alig van pár sziget a tengeren. Vagyis úgy logikus, hogy valóságban sokkal több sziget van a tengeren, mint amit a játék térképe mutat, csak ezek nem kerültek a térképre, mert nem is játék helyszínek.
5, G4-ben láthatunk egy földgömböt, de innen pl. hiányoznak a déli szigetek, melyeket a második részben többször is említenek.
Tehát a térkép csak koncepció. Még sokat lehetne rajta alakítani, hogy igazán pofás legyen. Igen a zöld vonal az tőlem amolyan „hipotézis”. Tehát szerintem az északi félteken van egy nagy kontinens. Arborea egy kisebb kontinens és a zöld kérdőjel, ahol bármi lehet még.

Ha elfogadjuk, hogy ilyesmi a világtérkép, akkor felmerül, hogy is lehetne egy világ a három játék. Akkor egy vázlatos lehetséges kronológia.

Elex:
Adott egy bolygó, ide becsapódik egy meteor, ez haza vágja az egészet. 100 év elteltével játszódik elvben az Elex. Meteor hozott egy új anyagot, az elexet/elexitet. Ennek révén lehet pl. varázsolni. De az élővilág is drasztikusan átalakult a kataklizma után.

Elex és Gothic közti időszak:
Elex és Gothic közt több száz vagy akár több ezer év telik el. Valahogy (pl. elex hatására, emberek csinálják, vagy spontán jönnek létre, tudja a rák) előkerülnek a titánok. Lehetséges, hogy a titánok törlik el az Elexben még megtalálható fejlett technológiát. Az emberiséget alaposan hazavágják. Innos, Adanos és Beliar néhány halandót felruház hatalmas erővel, ők lesznek a titán lordok és bebörtönzik a titánokat. Az, hogy eme három isten honnan kerül elő… jó kérdés. Azt se tudni, hogy mikor születnek és hogy az isteni relikviák. Beliar karma, Innos Szeme és Adanos Köpenye, a gyűrű stb. Sárkányok létrejötte (én még mindig úgy tudom, hogy eredetileg Innost szolgálták) is kérdéses.

Gothic:
Alapvetően egy mitológiai történet. Ahol két isten gyepálja egymást leginkább a híveik által. G1 alapján viszont II. Rhobar kezdte az ork háborút, a hódításaival. Csak visszájára fordult az egész. Innos hívei ama hitben, hogy Beliar maga a káosz és gonosz, irtották Beliar híveit. Irdorath csarnokaihoz hasonló helyekből volt jó pár, de csak ezt nem találták meg és nem pucolták ki. Nem ismerjük igazán a háború tényleges előzményeit, de lehetséges, hogy Beliar csak gonoszka, Innos hívei pedig ezt felfújták és kereszteshadjárat minden ami Beliar. Beliar meg eléggé visszacsapott. (G4-ben a nekromanta beszél róla, hogy a legtöbb Beliar hívőnek fogalma sincs Beliar terveiről és természetéről. Lehet teljesen félre értelmezik/értelmezzük Beliart.)
G1-2 történései frakciók választások ellenére kb. azonosak. G3 esetén viszont az a kánon, hogy megszüntetjük az istenek befolyását a világra. G3 kiegje kb. csak annyi, hogy a névtelen hős lesz a király és elkezd ő is hódítgatni. III. Rhobar nevet veszi fel.
Gothic 4, nos. Itt már kezd össze folyni a Risennel. Mivel nincsenek hatással az istenek a világra, így elszabadul egy démon és annak szolgái.

Risen:
Évtizedekkel vagy szerintem max. 100 évvel a Gothic4 után játszódik. Istenek nélküli világban mindenféle szutyok elszabadul ez ellen jött létre az inkvizíció. (Valószínű, hogy nem III. Rhobar hozta létre őket, hanem egy másik királyság. Bár kitudja, hogy G4 után mennyi területet hódított még meg.) Gyakorlatilag elszabadultak a titánok az emberiség pedig kihalás szélén (ami szerintem túlzás, mert inkább szolgasorba juttatás a cél) Feltehetően az északi kontinens (Gothic 3, Elex, R2-ból Caldera) teljesen bukta. Itt és ennek környékén szabadultak el a titánok a sötét hullám miatt. (Megjegyzem, hogy a hullámot valaminek elő kellet idéznie…) Arboreán a titánok még nem éledtek fel. Így az inkvizíció ide és a szigetvilágba menekítené a lakosság általa még menthető részét. (R2-ben egy föld titánt feléleszt Varjú amúgy, de a titánt legyőzzük. Az, hogy meg is halt-e… jó kérdés.) R3 pedig a világ történetéhez nem ad sokat hozzá. Max, hogy sikerült az ellentétes frakciókat összefogni.

Lehetséges folytatás:
Ha a játék az R3 után játszódna, akkor van egy opció: R3-ban Margoloth elmondja, hogy elvesztek (nem megsemmisültek) az isteni relikviák. Ha ezek újra előkerülnek, akkor istenek visszatérnének. Ergó meg lehet állítani a titánokat, feltéve ha az istenek nem lennének zabosak a halandókra. A relikviákat a nordmari érckohóba dobtuk… elvben a kohóban bent lehet még az erejük. Tehát valahogy az erőt ki kéne nyerni onnan úgy hogy új relikviákat készít valaki vagy valakik. E mellet Innos szeme és Beliar karma is ott van még valahol. Lehet az egymást utáló két testvérpár relikviái kellenének Adanos relikviáinak újra alkotásához? Minden esetre az inkvizíció és a taranisi mágusok nem akarnak újra isteneket. Hiába vannak vele tisztában, hogy a titánok ezért szabadultak el.


És akkor most jöjjenek dolgok amik a játékokban utalnak átfedésekre:
Az állatok/lények esetén tisztázzuk le, hogy mágia miatt lehet hogy más másképpen néznek ki. Illetve az emberek is hívhatnak eltérő lényeket ugyan úgy. Tehát ezzel magyarázható, hogy a dögevők mért térnek el annyira a Gothic részekben. Így hívják őket, de valszeg nem tartoznak egy genusba sem.
Ogre: Gothic3 és Risen1
Dögevő: Gothic 1-2-3-4, Risen3 és Elex! Elex alapján a dögevők egykoron baromfik voltak csak a továbbfejlődtek.
Ászkarákok: Gothic szériában húsbogár/húspoloska néven fut. Elexben isopod néven. Isopodák vagyis ászkarákok. Magyar köznyelvben pincebogár és ennek felel meg a húspoloska, csak tenyérnyi. Valóságban vannak akkora fajok a tengerekben, amikhez két kéz kell, ha meg akarjuk fogni. – Csak google kép keresőbe írjátok be, hogy „isopod”. Igen vannak olyan fajok, amik paraziták halak szájában.
Dínók: Nem tiszta, hogy a meteor előtt, hogy voltak nem madár dínók. Elexben van „raptor” és skex. Ugyan ide lehet sorolni a ragadozókat, sárkányrablókat, borotvákat és harapókat/marcangolókat. G3 nagy ragadozó Theropodáját ki ne hagyjam. R3-ban van ragadozó és sárkányrabló is. G3-ban volt karja a ragadozóknak, míg előző részekben pl. nem. Szal valszeg teljesen más állatokat hívnak ugyan úgy az emberek. Tehát az R3-ban lévő ragadozó ami egy raptor és farkas szerelem gyerekére hasonlít valszeg teljesen más állat. (Az hogy az animációk az R3-ban és Elexben ugyan azok, az mindegy most.)
Lopakodó: Gothic széria és Risen3.
Goblin: Gothic széria és Risen3.
Gyíkemberek: Gothic2 és Risen1
Nekroloth: Anyagi manifesztációja nagyon olyan, mint a G4-es tűzdémonok. (Ugye eleve G1-2 és G4 tűzdémonjai közt van eltérés)

Legősibb lények: G1 Régi Bányában mikor megyünk megölni a tárnarák királynőt, akkor láthatunk ilyen furcsa organikus csöveket. R3-ban hasonló csövek tartoznak Margolothhoz. Vagyis Khorinis szigetén van egy Margolothhoz hasonló ősi lény. Míg Margoloth feltehetően pók/pókszerű lények „ősanya”, addig a khorinisi ősi lény lehetségesen a tárnarákoké. Ez felveti azt, hogy a Régi Bányát nem simán elárasztotta a víz. Valószínű, hogy a tárnarákok kiirtása után az új járatokba is bementek bányászni és ez már nagyon nem tetszett az ősi lénynek, így lehet ő miatta volt az áradás.
Kristály mágia: R1-ben az alap támadó varázslatokhoz kristályt használtunk, nem rúna követ. (Xardas G3-ban az aktuálisan használt rúna mágiát tette tönkre. Teleport kövek is rúnakövek, ahogy a druidák állattá változtató kövei is. G4-ben is volt pár rúna kő, pl. gyorsabb futáshoz. Szal több féle volt eleve.) Igen ám… de G1-ben Xardas tornyát védő gólemek szívét tudjuk használni, varázsolni lehet velük. Tehát ez a G1-ben betudható kristály mágiának. (Az, hogy R1-ben tanulni kell, hogy tudjuk használni, az játék mechanika, ne keverjük a lorehoz.)
Greg: R2-ben egyik az akasztókötélnél említik Greg kapitányt. Ezt valószínűleg csak easter egg, mint Jack a világító torony őre a R2-3-ban. Vagy a jelszó a G1-ből.

Maga a mágikus érc/elex.
Több különböző speciális kristály van. Ugye a kristály mágia mellett van még mágiataszító kristály is Faranga szigetén.
Nos tehát. G1-2-ben megismertük a mágikus ércet, mely egy kék színű érc. G1-ben láthatunk érczúzót, de ez nem az ércet zúzza, hanem szétzúzza a kőzetet, az ércet pedig a zúzalékből kell ki venni. Fókuszkő és rúnakő is mágikus ércből készül, az üres rúnakövek ugye sötétszürkék/feketék, nem kékek. Ha jól értem a mágikus érc használatának három fokozata van. Első, hogy hasonló módon használják, mint a vasércet. Mágikus tulajdonságai elvesznek, ellenben acélnál így is sokkal jobb minőségűbb alapanyag. Másik, nem teljesen tiszta, de itt valamelyest megmaradnak a mágikus tulajdonságok. Harmadik pedig teljesen tiszta, az öntvény és a fegyver megőrzi mágikus tulajdonságait. Elvben ezt a csak nordmari érckohóban lehet előállítani.
Alapvetően az érckinézet magmaradt a G3-ban, de az introban már kristályszerű, nem ércszerű a kinézete. (Dizájnváltás? Vagy 100%-os érc?)
R1-ben mindenféle kristály van. R2-ben Caldera kolostora alatt van egy kristály barlang, de ez sem még az ami nekünk kell.
R3-ban nagy fontossága van a kék mágikus kristályoknak. Mágusok az őrzőknek ebből készítik a kesztyűket (rúnakő csak kesztyűként?), mikkel tudnak varázsolni. Ráadásul Taranis sziget bővelkedik eme kristályban. Mágusok ezért is itt akarnak egy generátort építeni, amivel távol tudnák tartani a titánokat. (khm… újabb mágikus kupola, csak a titánok nem tudnak ki-be menni?) Viszont pofára esés lesz a vége, mert kiderül, hogy itt van bebörtönözve egy titán. Amit nem kristály titánnak hívnak, holott ilyen kristályok is vannak a testében. Nem. ÉRC titán. Úgy van, eme kék kristályok = mágikus érccel.
Elex, vagy elexit egy kék kristály, ami révén lehet varázsolni és meteor révén jött. Szerintem nem kell ecsetelni.

Probléma lehet az érc és kristály kinézet. Nos, alapvetően tisztán alkot egy darabot az elex/mágikus érc, akkor az kék kristályra hasonlít. Ha viszont kőzet darab tartalmazza nem tisztán, akkor a G1-2 ércre hasonlít. Valóságban is a fémek nagyon ritkán vannak jelen tiszta formában, más anyagokkal együtt vannak a kőzetekben.

Most így hirtelen ennyi. Remélem eme gondolat nem ördögtől való nektek. Illetve a G3 kieg és G4 is kánon része. G4 főleg, hiszen a PB segített az készítőknek. Felvetült számomra még ama dolog is most a legvégén, hogy Elex kapcsán, hogy ott a bolygó körül van aszteroida mező. G1-2-ben pedig elég gyakran látni hulló csillagokat. Lehet kapcsolat? Vagy csak játék dizájn volt ez. Minden esetre, ama aszteroida mezőben mennyi érc lehet még? Sötét Hullámot egy meteor becsapódás okozta? Meteor varázslat a G3-ban, akkor az, hogy egy kisebb kőzet darabot lerántunk az orbitális pályáról?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Elex-Gothic-Risen egy világ? 1 hónapja 2 hete #196

  • W.B.
  • W.B. profilkép
  • TÁVOL
  • Fresh Boarder
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 2
Nem nyitok új topikot, felmerült, megalkottam. Gothic (Risen, Elex) Discord szerver:
[url=http://https://discord.gg/ykqPaaY]https://discord.gg/ykqPaaY[/url]
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Elex-Gothic-Risen egy világ? 1 hónapja 2 hete #197

  • W.B.
  • W.B. profilkép
  • TÁVOL
  • Fresh Boarder
  • Hozzászólások: 4
  • Karma: 2
Hihetetlen hogy nem működik itt a linkelése XD

discord.gg/ykqPaaY
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Elex-Gothic-Risen egy világ? 4 napja 14 órája #198

  • Geri64
  • Geri64 profilkép
  • TÁVOL
  • Fresh Boarder
  • Hozzászólások: 2
  • Karma: 0
Sziasztok!

A fenti egy nagyon érdekes írás, szeretném megköszönni W. B. -nek, tényleg hiánypótló. Többször elolvastam, az említett G4 térkép viszont valahogy nem hagyott nyugodni. Keresgéltem a neten és találtam egy elég átfogó térképet. Amennyire én láttam, más térképeken nem szerepel se az orkok földje, se az ún. Keleti Szigetek. A Keleti Szigetekhez tartozik Feshyr és Argaan is, illetve pár olyan sziget is, amiket máshol még nem láttam.

Egy angol nyelvű Gothic Wikipédia szerint volt itt egy tengeri csata, amelyben az orkok megsemmisítették Myrtana flottáját egy hajó kivételével, amin Esmeralda utazott. Az időpontot nem tudom, az nem derül ki a szócikkből.


6jlukia.jpg


A térképet, ha minden igaz mellékeltem, de itt van egy link is ehhez és az angol cikkhez:

goo.gl/images/8rGKx2


gothic-universal.wikia.com/wiki/Battle_o..._Eastern_Archipelago
Utolsó szerkesztés: 4 napja 14 órája Írta: Geri64.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Oldalmegjelenítési idő: 0.271 másodperc

Ki olvas minket?

Oldalainkat 31 vendég és 0 tag böngészi