A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic II
  • Gothic II Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • slider_risen2
  • slider_risen3

4. fejezet: Sárkányvadászat - Küldetések

A sárkányvadászok (Bányavölgy)
Ezt a küldetést rögtön megkapod, amikor átmész a bányavölgybe. Menj a várba, és beszélj Rethonnal a csapatáról, majd Sylvioról is. Keresd meg Talbin táborát, és beszélj vele is a sárkányvadászokról (kérdezd arról, hogy látott-e valakit errefelé mostanában). A 'Sárkányvadászat' küldetés alatt, illetve a vár lakóitól is szerezhetsz bejegyzéseket ebbe a küldetésbe, de valójában semmi feladatod nincs, és tapasztalatot sem kapsz ezekért a bejegyzésekért. A küldetés akkor tűnik el a listáról, amikor megölöd a sárkányokat, és Sylviot is.

Sötétbe veszve (Bányavölgyi Vár)
A vár bejáratánál (az ork ostromgépnél) Udar megszólít. Ha elsírta a baját a sárkányvadászokkal kapcsolatban, kérdezd meg tőle, hogy hol van a másik lovag, aki a feljáratot őrizte. Elmondja, hogy Sengrath nyílpuskája leesett a falról, és egy ork elvitte. Sengrath ezt nem akarta annyiban hagyni, ezért egy éjjel meglépett a kastélyból, hogy visszaszerezze a nyílpuskát. Menj le az ostromgépen, menj a folyóhoz, és a folyó másik oldalán a két híd között nagyjából középen megtalálod Sengrath holttestét (minden tárggyal együtt, amit korábban eladtál neki). Menj vissza a várba, és beszélj Udarral még egyszer.

Rablás (Bányavölgyi vár)
Beszélj a várudvaron Kerolothszal, és kérdezd meg, mi baja. Elpanaszolja, hogy a frissen érkezett sárkányvadászok meglopták, ugyanis eltűnt az erszénye. A sárkányvadászok és a kovácsműhely között megtalálod az erszényt egy pad mellett. Add vissza az erszényt a tulajdonosának, mire megkérdezi, hogy hol találtad. Ha bemártod a sárkányvadászokat, akkor megveri Jant, viszont ha nem, akkor nem tanít többet (amivel igazából nem vesztesz semmit).

Jan és a kovácsok (Bányavölgyi vár)
A vár udvarán, a barakk mellett találod Jant. Beszélj vele, és megtudod, hogy ő nem harcos, hanem kovács, és hogy a lovagok nem engedik, hogy a várban dolgozzon. Ajánld fel neki a segítségedet. Beszélj Parcivallal a dologról, de nem hajlandó megváltoztatni a döntését, úgyhogy menj inkább Garondhoz. Beszélj vele a kovácsról, és vállald érte a felelősséget. Beszélj újra Parcivallal, majd menj Janhoz, és mondd el neki a jó hírt.

Éhség (Bányavölgyi vár)
A vár udvarán, a várbörtön előtt áll Gerold, beszélj vele, és megtudod, hogy Garond megint csökkentette az élelem fejadagját a várban. Mondd Geroldnak, hogy nálad van étel, és megkér, hogy találkozz vele éjjel a vár templomában, ahol tudsz neki adni, mert nem akarja, hogy mások is meglássák. Aludj éjfélig, majd menj a templomba. Geroldnak a következő kajákat adhatod: Szalámi, Sajt, Sonka, Sült hús, és Halászlé. Összesen 9 ételt kell adnod neki, hogy a feladatot teljesítsd.

Disznóól (Bányavölgyi vár)
Brutust az előző fejezettel ellentétben ezúttal a műhelyén kívül találod. Beszélj vele, és megtudod, hogy a műhelyét ellepték a húspoloskák, és ő irtózik ezektől a bogaraktól. Menj be a műhelybe, öld meg a húspoloskákat, majd beszélj újra Brutusszal. Ezután, ha legközelebb beszélsz vele, megkérdezheted, hogy van, és amikor visszakérdez, azt fogod mondani neki, hogy egy húspoloska van a háta mögött. Smile

Angar amulettje (Bányavölgyi vár)
A vár udvarán, a templom és a főépület között találod Angart. Beszélj vele, és elmondja, hogy elveszítette az amulettjét. A jégvidék bejáratánál (ott, ahol a 'Két jégkolosszus Sylvionak' küldetést csinálod, van egy ösvény, ami felkapaszkodik a hegyen a bejárattól balra (a külső oldalon). Indulj el rajta, és menj egészen körbe a völgy körül. Nemsokára keresztülhaladsz egy szurdokon, és amint innen kiérsz, már látni fogsz egy kőkört az út bal oldalán, egy elágazásnál. (Vagy egyszerűen csak délről került meg a mocsarat és úgy is odajutsz.) A kőkör egyik oldalában van egy barlang, ide kell bemenned. Vigyázz, lent többek között egy csontváz mágus is van. Ha megöltél mindenkit, akkor a csontváz mágusnál megtalálod Angar amulettjét, ezt kell visszavinned neki. Angart vagy itt találod a kőkörnél, vagy a várban. (De azt is megbeszélheted vele, hogy együtt menjetek be a barlangba.)

Hosh-Pak (Bányavölgyi vár)
A vár főépületében beszélj Orickal, és kérdezd meg, tudsz-e segíteni valamiben. Azt a feladatot adja, hogy öld meg Hosh-Pakot, az orkok egyik vezető sámánját. Fogadd el, és menj ki a várból a rámpán. Az úton fordulj jobbra, és menj egészen a hegyekig ebbe az irányba. A sziklafal tövében az út elágazik, fordulj jobbra. Így egy völgybe érsz, aminek jobb oldalán egy domb van, ork sátrakkal, a baloldalon pedig a hegyoldal elég könnyen megmászható. A jobb oldalon, az ork sátrak között találod Hosh-Pakot. Öld meg, és menj vissza Orichoz jelenteni.

Feros kardja (Bányavölgyi vár)
A várudvaron, a barakk előtt áll Feros. Beszélj vele, kérdezd meg, mit csinál itt, és elmondja, hogy elvesztette a kardját valahol kint, az orkok között. Nézd meg az előző küldetést ('Hosh-Pak'), és a kardot megtalálod az egyik sátor előtt, ahol Hosh-Pakot megölted. Vidd vissza a kardot Ferosnak, és ezután fejleszthetsz nála Erőt és Ügyességet (70-ig).

Ki kell jutnom innen (Bányavölgy, Talbin tábora)
Menj vissza abba a barlangba, ahol a Második Fejezet 'Bányászok és Érc' küldetése alatt Marcost találtad. Itt találod Engromot, Talbin régebbi társát. Ha Mágus vagy, akkor ő szerepel Pyrokar mágikus levelén, tehát a 'Kutatók' küldetés alatt mindenképpen meg fogod verni. Ha nem vagy varázsló, akkor Engromot holtan találod a barlangban. Mindenképpen vedd el tőle a lopakodó bőrt, majd menj Talbin táborába, és beszélj a vadásszal. Kérdezd meg, hogy egyedül van-e, majd mondd meg neki, hogy Engromot már nem fogja viszontlátni. Erre elindul kifelé, a hágóhoz. Kövesd, és tartsd életben, majd amikor odaér, beszélj vele újra. Vállald el, hogy átviszed a hágón, és menj át a másik térképre. Menj ki a hágó kapujához, és a patak túloldalán beszélj Talbinnal még egyszer, utoljára.

A nagyzoló (Onar tanyája - Zsoldos)
Beszélj Onar tanyáján Darral, és amikor a zsoldosokról kérdezed, elmondja, hogy szeretne csatlakozni Lee testőrségéhez, és ehhez valami olyan dologra lenne szüksége, amivel bizonyíthatja, hogy ő egy nagymenő nehézfiú. Ilyen dolog csak egy van: az Ork Hadúr Gyűrűje. Ilyen gyűrűt Lovagként sokat találsz, de Mágusként illetve Sárkányvadászként csak egyetlen egyet. Indulj el a Tavernától a Fekete Troll felé vezető úton, amerre a Harmadik Fejezetben a Napkörhöz is mentél. Van ezen az úton egy híd, amit korábban egy útonálló őrzött. A híd másik oldalán most egy csapat ork őrködik, köztük egy Hadúrral, akinél megtalálod a gyűrűt. Ezt vidd vissza Darnak.

Két jégkolosszus Sylvionak (Bányavölgy, Jégvidék)
A jégvidék bejáratánál (pontosabban még előtte, indulj el azon az úton, amin Marcoshoz mentél a Második Fejezetben, de a hídon ne menj át, hanem fordulj balra) találod Sylvio táborát. Amint meglát, megszólít, és megpróbál elküldeni. Ne hagyd magad, és végül előáll azzal a feladattal, hogy öld meg neki a két jéggólemet, amik a jégvidék bejáratát őrzik. Kérdezd meg, hogy neki mi jó ebben, és hogy te mit kapsz érte, majd vállald el. A Jéggólemek nem túl erős ellenfelek, öld meg őket, és menj vissza Sylviohoz.

 

Sárkányvadászat (Napkör)
Ezt a küldetést Pyrokartól kapod a Harmadik Fejezet végén. Meg kell keresned a bányavölgyben az összes sárkányt, és Innos Szeme segítségével beszélned kell mindegyikkel, illetve ezután meg kell ölnöd őket. Először is menj a várba, és beszélj Garonddal, majd Orickal a sárkányokról. Oric elmondja, hogy merre találod az első sárkányt, és ezután mindig, amikor megölsz egyet, Oric ad némi tippet arra, hogy hol találod a következőt. Mindegyik sárkány után újra kell töltened Innos Szemét, és mivel nincs mindenhol alkímia-asztal, ezért gyakran a várba kell majd visszateleportálnod. Minden sárkány megölése után beszélj Garonddal, is, mert egyenként kapod a jutalmat a sárkányokért. Amikor a sárkányokhoz érsz, beszélj velük, és kérdezz meg mindent. Ezután úgyis harcolnod kell, de egyik sárkány sem nehéz ellenfél.

Mocsársárkány (Pandrodor): fuss le a rámpán a várból, és fordulj jobbra. Menj az úton egészen a hegyekig, és ott válaszd a jobboldali utat. Menj át a völgyön, és az első, majd a második elágazásnál is menj jobbra. Menj el a barlang mellett, ahol a Második Fejezetben Diegot találtad, és menj tovább egyenesen, át az orkok által őrzött kapun. Menj tovább az úton egyenesen, és amint le tudsz fordulni balra egy völgybe, tedd meg. Kövesd az utat a táborig, ahol Cipher és Rod várnak (ezen a környéken volt a Második Fejezetben Marcos). Beszélj Cipherrel, és fogadd el a segítségét. Mondd, hogy akár indulhattok is, és Roddal az élen következik a sárkányvadászat. Rod és Cipher megölnek minden szörnyet a mocsárban egészen a sárkányig, és ebből minden XP-t megkapsz. Azért segíts nekik, mert Rod ugyan jól harcol, de nincs végtelen mennyiségű gyógyitala. A sárkány előtt a társaid megállnak, menj, és beszélj a szörnyeteggel. Amint megtámad, Cipherék a segítségedre sietnek. Ha meghalt a sárkány, beszélj újra Cipherrel, és mehetsz vissza jelenteni Garondnak és Oricnak.

Kősárkány (Pedrakhan): itt is jobbra indulj a rámpán leérve, de a hegyek lábánál ne jobbra, hanem balra menj. Menj át a folyón, és kövesd a vízpartot egészen a zuhatagig. Menj tovább a sziklafal peremén, és amint tudsz, fordulj vissza a szakadék másik oldalára. Mászd meg a dombot, de menj végig a jobb oldalon, és Gestath táborában beszélj Gornnal. Beszélj vele az orkokról és a környékről, majd kérd a segítségét. Amint elindul, menj utána, és segíts neki (megkapod az XP-t a szörnyekért, amiket megöl). Gorn egy híd túloldalán visszafordul, te viszont menj tovább, fel az úton, egészen a toronyig. Kutasd át az alsó szintet, majd a bejáratnál (kívül) az emelvényen mássz fel a második szintre. Miután ezt is átkutattad, a leomlott toronyrészen ki tudsz menni egy külső peremre, ahol fel tudsz mászni a torony tetejére, ami egybenyílik egy fennsíkkal. Menj át a barlangon, és máris a sárkányhoz jutsz. Beszélj vele, öld meg, és menj vissza a kastélyba a következőért.

Tűzsárkány (Feomathar): indulj el ugyanarra, mint az előbb, de az első völgy után ne jobbra kanyarodj kétszer, hanem balra kétszer. Egy ösvényre jutsz, ami felvezet a vulkán csúcsához. Menj végig rajta, és a hegytetőn megtalálod a sárkányt. Beszélj vele, majd öld meg őt is.

Jégsárkány (Finkregh): a rámpán leérve menj balra, és meg se állj, amíg el nem éred a folyót. Ugorj bele, és ússz fel (balra) egészen addig, míg egy vízeséshez érsz. Ússz ki a baloldali partra, menj el a barlang előtt, és kövesd a jobboldali sziklafalat. Menj fel a fából készült rámpán, és menj tovább egyenesen, amíg meg nem látod Sylvio és Bullco táborát. Csináld meg nekik a 'Két jégkolosszus Sylvionak' küldetést, és kövesd őket a bejárathoz. Beszélj újra Sylvioval, de mivel ezzel nem mész semmire, indulj el befelé, és kövesd végig az utat. Az út végén, a nagy barlangban találod meg a sárkányt. Beszélj vele, majd öld meg, és a kincsei között találsz egy sárkánytojást. Menj még vissza Sylviohoz, beszélj vele, és amikor megtámad, öld meg (véééégre Smile ).

Ha minden sárkány halott, beszélj Garonddal és Orickal, majd menj vissza a másik térképre, és máris kezdetét veszi az Ötödik Fejezet.

 

Ki olvas minket?

Oldalainkat 262 vendég és 0 tag böngészi