A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Bakaresh

Bakaresh térképe

 

Örök hála deadbizkitnek a végigjátszásért.

 

Jelentés délről - Report from the south

Ezt a küldetést egyidőben kapod "északi kollégájával" Silviotól. Ben Sala felől jövet valószínűleg Benitoval találkozol először, hiszen ott téblábol a város déli vonalában. Beszélgess vele egy kicsit szépen, udvariasan. Miután elmondta, mi a helyzet, megkér, jelentsd ezt Silvionak. Amikor Silvio kiadja a délről való jelentéssel kapcsolatos ukázt, te kapásból választolhatsz is rá.

Tapasztalati pont: 500
Hírnév (város): +5 Bakaresh

 

Jelentés északról - Report from the north

Ben Sala felől érkezvén a városba találkozni fogsz Silvioval, akitől a küldetést felveheted. Kíváncsi rá mi a helyzet az északi őrség tájékán és el is küld, hogy beszélj Akraborral. Akrabor nem áll a helyzet magaslatán, elmondja, hogy nomádok tanyáznak a környéken és megkér, hogy segíts neki megölni őket egy küldetés formájában. Amíg nem ölöd meg a nomádokat nem ad jelentést neked, de ha kész a küldetés, rögtön jobb fej lesz és mehetsz is vissza Silviohoz jelenteni, hogy minden rendben van.

Tapasztalati pont: 500
Hírnév (város): +5 Bakaresh

 

Nomád fosztogatók - Nomad raiders

A küldetést tehát Akrabor adja, aki Bakaresh északi kapujánál őrködik. Menj tovább az úton kifelé a városból és pár pillanat múlva balra, megpillantasz egy barlangot, ahol a nomádok tanyáznak. Öld meg őket - különös tekintettel Rasarusra, a vezetőjükre -, beszélj tettedről Akraborral és kész a küldetés.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +10 Bakaresh

 

A csúszómászók fészke - The crawlers' nest

A küldetést Silvio adja, miután leadtuk neki a déli és az északi jelentést. Ezt a város is fenyegetik a homokférgek, ezúttal a város északi határánál. Ez a barlang kicsit "elbújik", mert nem nagyon látható messziről. Ahogy kijössz a városból, nem fordulsz el Akrabor irányába, hanem egyenesen felmész a hegyre. Itt lehet bejutni, de a csörgő-kattogó hangról már betájolhatod magad. Ki kell pucolni az egész barlangot, jó alaposan. Ezzel kész a küldetés, mehetünk xp-ért Silviohoz.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +15 Bakaresh

 

Győzd le Irhabart az arénában - Defeat Irhabar in the arena

Itt Bakareshben van az egyik lagnagyobb aréna. Ennél már csak a Mora Sul-i híresebb. Hernando a helyi aréna főnöke, nála lehet befizetni a harcokat. Az első ellenfeled Irhabar. Verd meg az arénában és menj ki Hernandohoz a következő áldozatért. Smile

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Bakaresh
Jártasság: +1 erő

 

Győzd le Achmedet az arénában - Defeat Achmed in the arena

Irhabar után Achmed lesz a következő, akit le kell győznöd az arénában. Miután eltiportad, szólj Hernandonak.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Bakaresh
Jártasság: +1 erő

 

Győzd le Mufassat az arénában - Defeat Mufassa in the arena

Mufassa sem fog gondot okozni, miután Hernando beküldi ellenfélnek az arénába. Hirtelen megtalálja a földön, amit keres! Smile Hernando pedig egy újabb talányos-találó névvel illet téged.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +5 Bakaresh
Jártasság: +1 erő

 

Harc a bajnoki címért - The fight for the title

A három aréna harcos leverését követően Hernando elárulja, úgy lehetsz a helyi "fight club" királya, hogy levered az arénában pihenő kettő templomharcost egyszerre. A feladat egyébként minden nehézség nélkül elvégezhető, elég gyíkok a tagok. Verd meg a srácokat és légy Te a bajnok Bakareshben!

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (város): +10 Bakaresh
Jártasság: +1 erő

 

Hozd el Amulnak a kereskedők sarcát - Bring Amul the merchants tribute

Ezt a küldetést Aschnu adja, de csak akkor, ha néhány száz aranyat rááldozol az információszerzésre. Ugyanis minden információért 100 aranyat kér. Ha kikérdeztél tőle mindent, az utolsó kérdés tulajdonképpen az, ami után felmerül ez a küldetés. Hogyan győzheted meg Amult, hogy beengedjen a templomba. Nohát 3000 aranyat kellene Amulnak vinni a kereskedőktől. Csakhogy ez azért nem is olyan egyszerű, mert a kereskedők akárkiben nem bíznak meg, ha a pénzük közvetítéséről van szó. Amúgy az aranyat Aschnu adja majd neked oda, miután teljesítetted a "Kereskedők bizalma" küldetést. Ha megvan a pénz, azonnal vidd Amulnak és kész is vagy.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (város): +20 Bakaresh

 

A kereskedők bizalma - Convince the merchants

Tégy róla, hogy a kereskedők bízzanak meg benned Bakareshben. Ez annyiból áll, hogy mindhárom kereskedő feltételeinek meg kell felelned. Aldonak végezd el a "Három ékszeresládika" küldetést, Carlosnak pedig a "Bakaresh romjai" küldetést. Beszélned kell Jafarral is, ő akkor bízik majd meg benned, ha már valamelyik város főnökével bizniszeltél már. Ez annyit jelent gyakorlatilag, hogy ha segítettél már például Nefariusnak Bragaban, vagy bármelyik főnöknek (pl. Sancho), akkor megjelenik a nevük a beszélgetés során a párbeszédablakban és valamelyikre rákattintva Jaffar máris bízni fog benned. Miután a három a kereskedő támogat, Aschnu odaadja a pénzt.

Tapasztalati pont: 1500

 

Bakaresh romjai - The ruins of Bakaresh

Carlos egy rabszolgakereskedő Bakareshben és nem megy nála a biznisz. Bár a rabszolgákat jól lehet dolgoztatni a közeli romok feltárása során, azonban vadállatok támadják meg öket mostanában és a nagy rizikó miatt csökken irántuk a kereslet. Tégy jót Carlossal, öld meg a romok mögött tanyázó néhány vadállatot (oroszlánok és hiénák) és kész a küldetés, Carlos meg üzletelhet a rabszolgáival tovább.

Tapasztalati pont: 1500
Hírnév (város): +15 Bakaresh
Jártasság: +1 vadászat

 

Három ékszeresládika - Three caskets

A ládikák felderítésére Aldo kér meg. A ládikák szabad szemmel is láthatóan fekszenek a bakareshi romok között. Azt azért meg kell hagyni, elég nehéz észrevenni őket. Az egyik még annak a romnak a tengerpart felé eső lépcsőjén van, ahol még dolgoznak rabszolgák. A másik kettő azoknál a romoknál van, amik a várostól távolabb esnek. A második ládikát egészen a magasra felnyúló rom hegyek felé eső oldalán, a fal tövében találod. A harmadik ládika pedig bent van ebben a romban. Add oda őket Aldonak és kész a küldetés.
Célszerű bevárni egy másik küldetést is Carlostól, amiben az itt ólálkodó vadállatokat kell megölni, és akkor egy körben megoldható mindkettő.

Tapasztalati pont: 1000

 

Csak egy szívesség... - Just a favor...

Miután Aldo közli veled, hogy bizalmával támogat, megkér cserébe egy kis szívességre, ami abból áll, hogy ha feljutsz a templomba add át Sigmornak az ütvözletét. Ám amikor Aldoról beszélsz Sigmorral, a mágus visszakérdez, hogy mi a véleményed Aldoról. Ha Aldo javára válaszolsz, akkor tekinthető sikeresnek ez a küldetés.
A másik megoldás, ha bevallod Sigmornak, hogy Aldo egy talpnyaló, alamuszi féreg. Akkor ezt a küldetést bukod, de nyersz egy másikat, amiben majd meg kell ölnöd őt.

Tapasztalati pont: 1000

 

Aldonak annyi! - So much for Aldo!

Miután Aldo bizalmára mélttott téged, megkért egy szívességre: add át üzenetét Sigmornak, ha majd egyszer felmehetsz a templomba. Amikor pedig eljön az ideje, valóban mondd meg Sigmornak, hogy Aldo üdvözli. Akkor Sigmor visszakérdez, hogy neked mi a véleményed róla. Ha akkor az ő javára felelsz, ezt a küldetést meg sem kapod. Ha viszont elmondod, valójában mit gondolsz róla, Sigmor úgy dönt, jobb, ha megszabadul tőle. Ez a feladat pedig rád vár. Miután megölted Aldot (senki nem fog rád támadni, ha e küldetés keretében döföd le), jelentsd Sigmornak.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (város): +5 Bakaresh

 

Bakaresh temploma - The temple of Bakaresh

Ez a küldetés akkor merül fel, mikor először beszélsz Amullal, az aréna mellett egész nap prédikáló sötétmágussal a templomba való bejutásról. Rajta múlik, hogy ad-e engedélyt a belépésre, vagy sem. Ide biztosan szeretnél feljutni, főleg ha Beliar oldalára akarsz állni a későbbiekben. Meg hát egyébként is további küldetések várnak még rád odafent. A küldetés amúgy egyszerű: 75-ös hírnévre kell szert tenned Bakareshben. Azután szólj Amulnak és szabadon felmehetsz a templomba, amikor csak akarsz.

Tapasztalati pont: 1500

 

Lecke a vendégszeretetből - A lesson in hospitality

A küldetést csak akkor tudod felvenni, ha már bejutottál a templomba. Tizgar megkér, hogy gondoskodj a várost fenyegő nomádokról. Indulj el Al Shedim (Mora Sul) felé és félúton az oázisnál tanyáznak a nomádok, akiket meg kell ölni.
FIGYELEM! Aki majd be akar jutni Ishtarba békével, annak a küldetés teljesítése kvázi kötelező, mert +20 hírnevet ad a fejvadászok felé. Mivel Ishtarba 75-ös fejvadász hírnévvel lehet bejutni és nagyon nehéz ezt összeszedni, ajánlatos megölni a nomádokat, mert különben nem igazán valószínű, hogy bejutsz Ishtarba nyugival. Amint megölted a nomádokat kész a küldetés.
Ha még dumcsizol kicsit Tizgarral (és előtte már letudtad a Silvios küldetéseket), akkor Tizgar felajánlja neked Silvio segítségét az ügyben.
Melegen ajánlott azonban e küldetés teljesítése előtt elvégezni a nomádok küldetéseit, illet a város felszabadításos küldit felvenni. Így további tapasztalati pontokat és nomád hírnevet szerezhetsz, mielőtt felszámolod ezt a kis csapatot, illetve a város felszabadítással járó nomád hírnév is megillet majd az xp-vel együtt.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +20 a fejvadászok között

 

Nomádok és fosztogatók - Nomads and raiders

Egy nomád csapat táborozik Bakareshtől nem messze. Ezeket a nomádokat kellene megölni Tizgar küldetésében, de ha nem bántod őket - legalábbis egyelőre -, segíthetnek Bakaresht felszabadítani, és adnak még néhány küldetést. Knut segítene neked a zendülésben, de ehhez kevésnek véli kettőtöket így csak akkor segít, ha szerzel még magatok mellé embereket. Ez azt jelenti, hogy a fosztogatók és a nomádok vezetőit kell meggyőznöd a támadás hasznosságáról. Ezek: Redge és Ateras. Redge-et tulajdonképpen azzal már meg is tudod győzni, ha adsz neki 5.000 aranyat, ezzel garantálva a "zsákmány" egy részét, amit esetleg elbukna a felszabadítás közbeni zűrzavarban. Aterasnak azonban teljesítened kell egy küldetést ahhoz, hogy az áldását adja a zendülésre. Ha mindkettővel megegyeztél, Knut készen áll a támadásra.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a nomádok között

 

Találd meg Sinikart! - Find Sinikar!

A Bakaresh közelében táborozó nomádok vezetője Knut. Ő szívesen megtámadná a várost, de a többiek segítségére is szüksége van. Ateras csak akkor hajlandó részt venni a felszabadításban, ha jobb keze, Sinikar is vele tart. Őt azonban elküldte megfigyelésre. A feladatod: meg kell keresned Sinikart és vissza kell küldened a tábora. Nagyon egyszerű a dolgod. Indulj el visszafelé Bakareshbe, s mikor bal oldalon megjelennek a magas sziklafalak, akkor térj le az útról és a sziklafal tövében haladj tovább. Sinikar ott lesz egy pici barlangban. Mondd neki, hogy menjen vissza a többiekhez az oázisba és kész a küldetés.
Még mielőtt elindulna, megbíz téged egy feladattal is.

Tapasztalati pont: 500

 

Ellátmány - Support

Egy nagyváros elfoglalása nem könnyű dolog, tudja ezt Sinikar is és megbíz azzal, hogy keress egy rabszolgát a városban, aki belülről fogja szervezni a lázadást, mert ez mindenképpen szükséges a biztos sikerhez. Ez a rabszolga Murak lesz, aki a templomban dolgozik. Ő segítene is csak hát ugye puszta kézzel nem szállhatnak szembe a fejvadászokkal, ezért egy külön kis feladatot ad, amit teljesíteni kell, hogy támogasson. Ha végeztél ezekkel a küldetéssel, Murak segíteni fog a zendülés megszervezésében.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +3 a nomádok között

 

A szó nem elég... - Words are not enough...

Amikor a nomádoknak segítesz a város felszabadításhoz szükséges előkészületekben, Sinikar visszaküld téged Bakareshbe, hogy ott beszélj egy Murak nevű rabszolgával. A szóban forgó ember fent dolgozik a templom körfolyosóján - bőszen sepreget. Amikor elmondod, ki küldött és miért, lelkesen elkezdi sorolni, hogy milyen minőségi fegyverekre és páncélokra van szükségük ellátmány gyanánt, de aztán pár szóval magához térítjük az álmodozó ipsét. Hozz Muraknak 3 fegyverköteget és kész a küldetés. Találsz fegyvereket Silvio környékén, de talán van is nálad annyi.

Tapasztalati pont: 1500

 

Szabadítsd fel Bakaresht! - Liberate Bakaresh!

Mostanra minden összeállt, hogy a barátaiddal lerohanjátok Bakaresht, ami egy mezei városfelszabadítós küldetés. Azért mielőtt nekimentek a városnak te magad némi partizánakció keretében ritkítsd meg az őrséget, mert úgy könnyebb és talán a haverok túlélési esélye is nagyobb. A városban sok a sötétmágus, akik rendesen megnehezíthetik a dolgodat - és hát amúgy is jó sok fejvadász van itt, akik mind rátok fenik a mérgezett pengéjüket.
Mindazonáltal nem győzöm hangsúlyozni még NE szabadítsd fel a várost addig, amíg Varantban nem jártad be az összes várost és teljesítettél minden küldetést, mert rengeteg xp-től és küldetéstől esel el. Csak Mora Sulban 60 küldetés van!!! Szóval nem kell kapkodni.

Tapasztalati pont: 5000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között

Ki olvas minket?

Oldalainkat 2 vendég és 0 tag böngészi