A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Al Shedim

Al Shedim térképe

 

Al Shedim temploma és az ezt feltáró ásatások nem messze találhatók Mora Sultól. Eredetileg Mora Sul küldetéseihez voltak besorolva az itteniek, de most ezeket a küldetéseket kibővítettem és részletesebb leírást mellékeltem hozzájuk. A térkép is kiegészítésre/javításra került. Ebben a templomban található egyébként Adanos köpenye is, ami a főküldetéshez feltétlenül szükséges.

A leírást felülvizsgálta és kiegészítette: Ardea.

 

Nyisd ki Al Shedim templomát - Open the temple of Al Shedim

Al Shedim templomának kinyitása a főküldetés szempontjából feltétlenül szükséges, ugyanis a templomban találjuk meg Adanos köpenyét. Ez a küldetés akkor merül fel, amikor Saturasszal vagy Tamkoschsal beszélünk a templomról. A küldetés persze nem egyszerű, mert a templom kinyitásához 5 kulcsot kell megszereznünk. Ezek összegyűjtésére külön-külön küldetések vannak. Ahhoz, hogy a templomot kinyithassuk, gyakorlatilag fel kell fedeznünk a templomot körülvevő terjedelmes rommezőt is. Ha megvan mind az öt kulcs, és végeztünk a templomajtó előtt őrködő Skorpió őrrel, nyissuk ki a templomajtót és fáradjunk be.
Odabent aztán kaszaboljuk le bőszen az élőhalottak áradatát, s a templom aljában küzdjünk meg a két élőhalott mágussal is. Ez sem könnyű feladat, de azért megoldható. Lester is magunkkal vihetjük, de nem célszerű, mert hamar kipurcan, nem valami erős karakter...
Ha nálunk van a köpeny, mindenképpen szóljunk Saturasnak.

Tapasztalati pont: 2500

 

Fedezd fel Al Shedim romjait - Explore the ruin fields of Al Shedim

Ez a küldetés akkor merül fel, amikor megérkezvén a romok közé Saturasszal találkozunk és hosszas beszélgetésbe merülünk vele. Alaposan kérdezzük ki mindenről, mert a párbeszédből kiderül, hogy valószínűsíthetően ebben a templomban található meg Adanos egyik elveszett ereklyéje. A részletekért forduljunk majd Myxirhez. Szóval ahhoz, hogy bejussunk a templomba ugye, meg kell találnunk az öt kulcsot is, amiket pedig a romok között találunk meg. Az egyik kulcs nála van, de csak akkor adja oda, ha megvan az összes többi. Ez a küldetés akkor teljesül, ha megszereztük mind a négy kulcsot.

Tapasztalati pont: 2500

 

Értesítsd a nomádokat Al Shedimnél - Notify the nomads at Al Shedim

Ezt a küldetést Wutras adja, az Al Shedimnél állomásozó nomádok vezetője. Ennek az a lényege, hogy a lázadás előkészítéséhez értesítenünk kell azt a két nomád vezetőt, akik az al shedimi romokban tanyáznak. Keressük meg Pakwant és Onatast, és szóljunk nekik, hogy hamarosan lázadás lesz. Mindkét csoport az Al Shedim-i romok keleti szélén várakozik a hívó szóra. Amikor felszólítjuk őket, még nem tesznek semmit. Ők csak akkor tápászkodnak majd fel, amikor harcra kerül a sor.
Miután felvettük ezt a küldetést, Wutras és néhány embere elindul Saturas mellől, és felvonulnak a templom északi oldalához. Ettől kezdve a dűnék aljában fognak ránk várni. Szóljunk Wutrasnak, hogy megtettük, amire kért.

Tapasztalati pont: 1000
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között

 

Találd meg a papok 7 kőtábláját - Find the 7 stone tablets of the priests

Myxir is az Al Shedim-i romok közt táborozik Saturasszal együtt. Beszélgessünk vele is, s ő hosszan és mulatságosan fog idézgetni különféle könyvekből és írásokból. Miután Saturastól megkapjuk a romok felfedezésére vonatkozó küldetést, beszéljünk Myxirrel újra, s akkor felsorolja, miket érdemes összeszednünk a romok közt. Állítása szerint ezek az apró kegytárgyak, ha egy kézben vannak, védelmet, bölcsességet és erőt adnak a birtokosuknak. De valójában semmire se jók. A keresésükkel járó izgalmakon és az értük járó xp-n kívül semmi hasznuk nincs ezeknek a tárgyaknak. Ennek ellenére én mindig összegyűjtögetem őket, mert ez mégis csak egy küldetés. Smile
A papok 7 kőtáblája meglepő módon a "Papok házai" negyedben találhatók szétszórva. A térképen a rózsaszín pontok jelölik a helyüket. Az összegyűjtésükről senkinek nem kell (és nem is lehet) beszámolni.

Tapasztalati pont: 1000

 

Találd meg a holtak őreinek 10 urnáját - Find the 10 urns of the guardians of the dead

Myxir is az Al Shedim-i romok közt táborozik Saturasszal együtt. Beszélgessünk vele is, s ő hosszan és mulatságosan fog idézgetni különféle könyvekből és írásokból. Miután Saturastól megkapjuk a romok felfedezésére vonatkozó küldetést, beszéljünk Myxirrel újra, s akkor felsorolja, miket érdemes összeszednünk a romok közt. Állítása szerint ezek az apró kegytárgyak, ha egy kézben vannak, védelmet, bölcsességet és erőt adnak a birtokosuknak. De valójában semmire se jók. A keresésükkel járó izgalmakon és az értük járó xp-n kívül semmi hasznuk nincs ezeknek a tárgyaknak. Ennek ellenére én mindig összegyűjtögetem őket, mert ez mégis csak egy küldetés. Smile
A holtak őreinek 10 urnája a "Holtak őrienek maradványai" városrészben találhatók szétszórva. A térképen stílszerűen a fekete pontok jelölik a helyüket. Az összegyűjtésükről senkinek nem kell (és nem is lehet) beszámolni.

Tapasztalati pont: 1250

 

Találd meg a harcosok 7 szobrocskáját - Find the 7 figures of the warriors

Myxir is az Al Shedim-i romok közt táborozik Saturasszal együtt. Beszélgessünk vele is, s ő hosszan és mulatságosan fog idézgetni különféle könyvekből és írásokból. Miután Saturastól megkapjuk a romok felfedezésére vonatkozó küldetést, beszéljünk Myxirrel újra, s akkor felsorolja, miket érdemes összeszednünk a romok közt. Állítása szerint ezek az apró kegytárgyak, ha egy kézben vannak, védelmet, bölcsességet és erőt adnak a birtokosuknak. De valójában semmire se jók. A keresésükkel járó izgalmakon és az értük járó xp-n kívül semmi hasznuk nincs ezeknek a tárgyaknak. Ennek ellenére én mindig összegyűjtögetem őket, mert ez mégis csak egy küldetés. Smile
A harcoso 7 szobrocskája a "Harcosok iskolájában" találhatók meg szétszórva. Elég nehéz őket észrevenni, mert elég aprók, viszont a homokban jól kivehetők a sötét alakok. A térképen a piros pontok jelölik a helyüket. Az összegyűjtésükről senkinek nem kell (és nem is lehet) beszámolni.

Tapasztalati pont: 1000

 

Találd meg a gyógyítók 5 kupáját - Find the5 tankards of the healers

Myxir is az Al Shedim-i romok közt táborozik Saturasszal együtt. Beszélgessünk vele is, s ő hosszan és mulatságosan fog idézgetni különféle könyvekből és írásokból. Miután Saturastól megkapjuk a romok felfedezésére vonatkozó küldetést, beszéljünk Myxirrel újra, s akkor felsorolja, miket érdemes összeszednünk a romok közt. Állítása szerint ezek az apró kegytárgyak, ha egy kézben vannak, védelmet, bölcsességet és erőt adnak a birtokosuknak. De valójában semmire se jók. A keresésükkel járó izgalmakon és az értük járó xp-n kívül semmi hasznuk nincs ezeknek a tárgyaknak. Ennek ellenére én mindig összegyűjtögetem őket, mert ez mégis csak egy küldetés. Smile
A gyógyítók 5 kupája a "Gyógyítók negyedében" találhatók szétszórva. Elég nehéz észrevenni őket, főleg mert sok hasonló formájú sima váza hever szanaszét a romok közt. A legnehezebben észrevehető az, amelyik egy magas toronytól nem messze dél relé egy romos fal tövében, egy kupac törmelék tetején hever. A térképen a zöld pontok jelölik a helyüket. Az összegyűjtésükről senkinek nem kell (és nem is lehet) beszámolni.

Tapasztalati pont: 1000

 

Találd meg a tudósok 3 tekercsét - Find the 3 scrolls of the scholars

Myxir is az Al Shedim-i romok közt táborozik Saturasszal együtt. Beszélgessünk vele is, s ő hosszan és mulatságosan fog idézgetni különféle könyvekből és írásokból. Miután Saturastól megkapjuk a romok felfedezésére vonatkozó küldetést, beszéljünk Myxirrel újra, s akkor felsorolja, miket érdemes összeszednünk a romok közt. Állítása szerint ezek az apró kegytárgyak, ha egy kézben vannak, védelmet, bölcsességet és erőt adnak a birtokosuknak. De valójában semmire se jók. A keresésükkel járó izgalmakon és az értük járó xp-n kívül semmi hasznuk nincs ezeknek a tárgyaknak. Ennek ellenére én mindig összegyűjtögetem őket, mert ez mégis csak egy küldetés. Smile
A tudósok 3 tekercse az "Ősi könyvtárban" találhatók meg szétszórva. A térképen a kék pontok jelölik a helyüket. Az összegyűjtésükről senkinek nem kell (és nem is lehet) beszámolni.

Tapasztalati pont: 750

 

Találd meg Al Shedim öt templomkulcsát - Find the five keys for the temple of Al Shedim

Az már világossá vált számunkra a Saturasszal való beszélgetésünkből, hogy be akarunk jutni Al Shedim templomába, mert ott lapul Adanos egyik ereklyéje. Ahhoz azonban, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját. Ha megvan mind az öt kulcs, ez a küldetés is teljesül.

Tapasztalati pont: 5000

 

Találd meg Al Shedim első templomkulcsát - Find the first temple key of Al Shedim

Az már világossá vált számunkra, hogy be akarunk jutni Al Shedim templomába, mert ott lapul Adanos egyik ereklyéje. Ahhoz azonban, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
A templom első kulcsa Saturasnál van, de ő csak akkor adja oda nekünk, ha már az összes többi nálunk van.

Tapasztalati pont: 2000

 

Találd meg Al Shedim második templomkulcsát - Find the second temple key to Al Shedim

Az már világossá vált számunkra, hogy be akarunk jutni Al Shedim templomába, mert ott lapul Adanos egyik ereklyéje. Ahhoz azonban, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
A második templomkulcs Lesternél van, aki a templom északi oldalánál áskál a csatorna végében. Elmondja, hogy elfogták őt az orkok még Myrtanában, aztán dolgoztatni kezdték. Megsúgja nekünk, hogy talált ám egy értékes dolgot, a templom egyik kulcsát. Két módon szerezhetjük meg tőle: vagy adunk neki egy csomag lagoi kendert (de akkor vagy Gonzalesnek nem tudunk adni, vagy Emetnek Ishtarban, pláne akkor, ha csak egy van, mert akkor végképp elbukjuk a többi küldetést), vagy pedig kicsit erélyesebben rászólunk és akkor önként odaadja nekünk.
Lester egyébként segíthet nekünk az orkokat eltakarítani innen az ásatásokról (nomádok küldetése), de a részleteket az ide vonatkozó felszabadítós küldetésben olvashatjátok.

Tapasztalati pont: 2000

 

Találd meg Al Shedim harmadik templomkulcsát - Find the third temple key of Al Shedim

Az már világossá vált számunkra, hogy be akarunk jutni Al Shedim templomába, mert ott lapul Adanos egyik ereklyéje. Ahhoz azonban, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
A harmadik klucs a romok közt, a "Holtak őrienek maradványai" negyedben található egy ládában. Egy Skorpió őr van a közelében.

Tapasztalati pont: 2000

 

Találd meg Al Shedim negyedik templomkulcsát - Find the fourth temple key to Al Shedim

Az már világossá vált számunkra, hogy be akarunk jutni Al Shedim templomába, mert ott lapul Adanos egyik ereklyéje. Ahhoz azonban, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
A negyedik klucs szintén a romok közt található egy ládában, méghozzá a "Harcosok iskolája" nevezetű városrészben. Egy Skorpió őr van a közelében.

Tapasztalati pont: 2000

 

Találd meg Al Shedim ötödik templomkulcsát - Find the fifth temple key of Al Shedim

Az már világossá vált számunkra, hogy be akarunk jutni Al Shedim templomába, mert ott lapul Adanos egyik ereklyéje. Ahhoz azonban, hogy bejussunk ide, 5 db kulcsot kell megtalálnunk, amivel majd együttesen kinyithatjuk az ajtaját.
Az ötödik kulcsot egy kosárban találjuk meg a romok közt, az "Ősi könyvtárban", két vízköpő közelében.

Tapasztalati pont: 2000

 

Al Shedim felszabadítása - The liberation of Al Shedim

Ha már egyszer úgy határoztunk, hogy segítünk Wutrasnak és ő odacaplat az embereivel a templom elé, akkor már "csak" az a dolgunk, hogy felszabadítsuk Al Shedimet. Ez persze nem olyan egyszerű, de ha megkérjük a sátrak közt kapirgáló Lester cimboránkat, akkor ő is besegít. További segítséget jelent, ha Wutras küldetésében értesítjük a várható eseményről a két kis nomád csoportot a romok keleti szélén. Indítsuk a felszabadítást azzal, hogy felbosszantjuk az ott állomásozó orkok vezetőjét, Tamkoscht, s akkor ő maga támad ránk. Innen már mehet a szokásos téma.
Mivel minden felszabadítás azzal jár, hogy az onnan kiűzött nép (jelen esetben a sivatagi orkok) rosszul reagálnak az atrocitásokra, ha legközelebb hasonló származású illetővel találkozunk, számíthatunk az ellenérzéseire. Tehát hagyjuk ezt a küldetést majd akkorra, ha Varantban már végeztünk minden más jellegű feladattal. Sőt talán az a legjobb, ha az "isten választás" utánra hagyjuk ezeket.

Tapasztalati pont: 2500
Hírnév (frakciók): +5 a nomádok között

Ki olvas minket?

Oldalainkat 13 vendég és 0 tag böngészi