A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

A játék Innos oldalán

Befutott a hajónk Ardeában, ahol ugyebár egyből elkezdjük csépelni az orkokat. Miután végeztünk Ardeában, elindulunk a többi város irányába. Egészen biztosan betérünk majd Montreába, ahol a búzafarmon találkozunk a félős Rufusszal, aki elmondja, hogy lázadóknak fontos információkat akar átadni, megkér, hogy segítsünk neki eljutni Okarába. Majd ő mutatja az utat. Okarában a helyi főnök, egy Roland nevű lovag elmondja, hogy nagy baj van Gothában. Mi persze rögtön a segítségére leszünk és megnézzük, mi folyik ott. Mellesleg arról is beszél, hogy jelenleg a királyi városba, Vengardba csak egyetlen módon lehet bejutni: egy teleportkő segítségével, melyet utoljára Gothában láttak. Márpedig nekünk előbb-utóbb be kell jutnunk II. Rhobarhoz. Így hát nincs más hátra, menjük el Gothába. Amikor a város szélére érünk, a kis kunyhóban beszéljünk Gornnal, akit fogságban tart a helyi ork főnök. Itt megtudjuk, hogy az ork sámánok által megidézett démon támadta meg a várost visszafoglalni készülő lovagokat, és mindenkit élőhalottá változtatott. Gornt azonban az orkok foglyul ejtették - így maradt életben. Ezután - Gorn segítségével, vagy anélkül - elindulunk felszámolni a csontvázak és zombik hordáit a városban.

Ha minden ide vonatkozó feladatot teljesítettünk, térjünk vissza a választott istenünkhöz és, INNOS betekintést add a nem is oly távoli jövőbe, nem árulom el, mi leszel, de örülni fogsz.

INNOS leírását készítette: INNOS!

 

Találd meg a teleport rúnát, ami elvisz a királyhoz - Find the teleporter rune that takes you to the King

Ahhoz, hogy bejussunk Vengardba, és ott II. Rhobar színe elé járulhassunk, meg kell szereznünk egy teleport rúnát, ami bevisz a város védelmére megalkotott "kupola" alá. Ezen a kupolán ugyanis más módon nem lehet átjutni, mert aki megpróbálja, annak elszívja az életerejét és vége.
Amikor eljutunk Okarába, Roland lovag beszél nekünk Gotháról, egy közeli városról, amit vissza akartak foglalni az orkoktól a lázadók, de valami balul sült el és most semmi hírt nem hall felőlük. Feltétlenül értesíteni kellene a királyt a lázadók helyzetéről, de ehhez kell nekünk az a bizonyos teleportkő. Roland úgy tudja, Gothában kell lennie egynek. Hát menjünk oda, úgyis arra visz az utunk, hiszen itt lapul egy Adanos ereklye is, amire szintén szükségünk van.
Az élőhalottaktól hemzsegő városban van egy barlang. Ennek mélyén rejtőzik a Vengardba vivő teleportkő. Küzdjük át magunkat a csontvázakon és zombikon, vegyük fel a járat aljában egy faládán heverő követ - s ha úgy ítéljük meg, használjuk. De később is igénybe vehetjük. A lényeg, hogy megszereztük!

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg a Királyt! - Find the King!

Ha Gothában már megtaláltuk a Vengardba teleportáló követ, akkor használjuk, amikor elérkezettnek találjuk az időt. Ekkor hirtelen az eddig áthatolhatatlan kupola alatt, a város Innos templomában találjuk magunkat. Innen át kell verekednünk magunkat több tucatnyi orkon, hogy feljussunk a védett várrészbe. S a belső várban a trónteremben találkozhatunk II. Rhobar királlyal.

Tapasztalati pont: 2500

 

Tudd meg Rhobarnak, mit tervez Xardas - Find out for Rhobar what Xardas is planning

A király örül nekünk, meg hogy a kupolán kívülről hall híreket. Megkér minket, hogy derítsük, ki mit tervez Xardas a feketemágus. A mágus is az öt ősi ereklyét akarja. Persze ő másra akarja használni mint a király, de az egy másik főszál végigjátszás. El kell jutnunk Xardashoz. Őt azonban elég nehéz megtalálni, ám megkereshetjük Hansont, a Farkas klán vadászát, és akkor a szelídített farkasa elkísér hozzá. Beszélünk vele és visszamegyünk a királyhoz. Elmondjuk neki, mire készül Xardas, s ezzel ez a küldetés meg is oldódott.

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg Adanos öt ereklyéjét! - Find the five artifacts of Adanos!

Ahhoz, hogy a játékot befejezhessük, össze kell gyűjtenünk Adanos ereklyéit. Ezeket vagy Innos, vagy Beliar oltárán kell majd áldozatként bemutatnunk, vagy Xardas tanácsára meg kell majd semmisítenünk. Azonban mivel amúgy elég hasznos holmik, egészen a végkifejletig viselhetjük őket, hadd támogassák karakterünket.
Adanos öt ereklyéje: két gyűrű (életerő és mana), egy amulett, egy köpeny és egy korona. Mindegyik ereklye megszerzésére külön-külön küldetés van. Ha mindet megszereztük, akkor elvihetjük mindet a választott Isten oltárához, s cserébe beavatást kapunk tőle, valamint megkapjuk a további teendőinket, melyeket Innos / Beliar nevében kell végrehajtanunk, vagy bedobhatjuk őket a Kohóba, és Xardas oldalán elhagyhatjuk az ismert világot.

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg az élet szent gyűrűjét! - Find the divine ring of life!

Adanos egyik ereklyéje Gothában található egy ork sámánok által megidézett démonnál. Ez az élet szent gyűrűje, mely +50 életerőt ad a viselőjének. A kegytárgy megszerzésére vonatkozó hasznos információkat már részleteztük a Gothai küldetéseknél, így itt nem szaporítom tovább a szót.

Tapasztalati pont: 2500

 

Trelis isteni ereklyéje - The divine artifact of Trelis

A következő Adanos ereklyét Trelisben fogjuk megtalálni, de csak akkor kapjuk meg, ha teljesítünk az ottani ork vezérnek, Vaknak egy feladatot. Szereznünk kell neki 50.000 aranyat, amiből ki tudja fizetni a sivatagba vezető átjáró bérleti díját Khabir fejvadász kereskedőnek. Ha odaadtuk Vaknak a szükséges mennyiségű aranyat, akkor odaadja az isteni ereklyét, Adanos amulettjét, ami +20 védelmet ad az energia, tűz és jég ellen. Ezt is használjuk, amíg lehet, főleg ott, ahol sok a sámán és tűzmágus van.

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg a koronát! - Find the crown

Adanos koronája egy varanti templomban, a Mora Sul-i ásatásoknál található. A templomba azonban nem egyszerű bejutni, hiszen 5 kulcs kell az ajtó kinyitásához. Ezek megszerzésére vonatkozó küldetések Mora Sul városleírásánál találhatók.
Ha megszereztük mind az öt kulcsot, akkor menjünk a templomhoz, és nyissuk ki. Rengeteg élőhalottal fogunk találkozni, akiket le kell böknünk, hogy közelebb jussunk a koronához. A templom legalsó helyiségében lesz a láda, amit egy csontvázmágus véd. Őt is öljük meg, és vegyük magunkhoz Adanos koronáját.

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg a köpenyt! - Find the Robe

Adanos köpenye egy varanti templomban, az Al Shedim-i ásatásoknál található. A templomba azonban nem egyszerű bejutni, hiszen 5 kulcs kell az ajtó kinyitásához. Ezek megszerzésére vonatkozó küldetések Al Shedim leírásánál találhatók.
Ha megszereztük mind az öt kulcsot, akkor menjünk a templomhoz, és nyissuk ki. Rengeteg élőhalottal fogunk találkozni, akikkel végeznünk kell, hogy közelebb megszerezhessük a köpenyt. A templom legalsó helyiségében lesz a kosár, amit két csontvázmágus véd. Őket is öljük meg, és vegyük magunkhoz Adanos köpenyét.

Tapasztalati pont: 2500

 

Az ötödik templom - The fifth temple

Ezt a küldetést Myxirtől kapjuk, amikor a nagy tudású vízmágusnál tudakozódunk Adanos mana gyűrűje után. Myxirt Varantban, az Al Shedim-i ásatásoknál találjuk, s az általa adott küldetés elkísér minket egészen a Nordmarban található Monostorig. A kolostor könyvtárában aztán találunk még egy nyomot, ami arra a bizonyos ötödik templomra utal, ahol majd megtaláljuk az utolsó Adanos ereklyénket. Ezért a nyomért elég nagy árat fizetünk, ugyanis mikor elolvassuk a könyvtár alján található krónikát, megjelenik a hátunk mögött egy démon számos ilyen-olyan csontvázzal egyetemben, akik a könyvtárból kifelé menet megpróbálnak megölni minket. Ám annak tudatában, hogy az ötödik templom nem más, mint Akascha sírja, már sokkal könnyebb lesz meglelni az ékszert.

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg a varázslat szent gyűrűjét! - Find the divine ring of magic

Adanos utolsó ereklyéje, a második gyűrű fent északon, Nordmarban van. Pontosabban az egyik ős, Akascha sírjában, Akascha felébredt porhüvelyénél. Elég hosszú az út ide, hiszen valószínűleg megjárjuk már Myrtanát és Varantot is, mire ide eljutunk. Mikor odaérünk Akascha sírjához, rengeteg orkot találunk ott, akik a sír előtt állomásoznak. Verjük le őket, mert máshogy nem fogunk bejutni a sírba. Bent szokás szerint lesz rengeteg csontváz harcos, meg persze Akascha élőhalott állapotban. Verjünk le mindenkit, és vegyük el Akaschától Adanos gyűrűjét.

Tapasztalati pont: 2500

 

Varant jogara - The scepter of Varant

Ahhoz, hogy megkapjuk Innos beavatását, az Adanos ereklyék mellett el kell vinnünk áldozatul Varant jogarát is. Ez a jelkép II. Rhobar birtokában van. Ha Innost választottuk, és azt mondjuk Rhobarnak, hogy Innos kérésére akarjuk elvinni a jogart, akkor önként átadja nekünk, mondván, hogy érdemesek vagyunk rá.
Ha azonban Beliar parancsára, vagy Xardas utasítására akarjuk elvenni tőle, akkor csak erővel vehetjük el a jogart, mert azonnal megtámad minket. Ebben az esetben az egész udvar népével is meg kell küzdenünk.
Ha kezünkben a jogar, kész a küldetés.

Tapasztalati pont: 2500

 

Az örök vándor botja - The staff of the Eternal Wanderer!

Ahhoz, hogy megkapjuk Innos beavatását, az Adanos ereklyék és Varant jogara mellett el kell vinnünk áldozatul az Örök Vándor botját is. Ez a jelkép Zuben birtokában van. Ha Innost választottuk (vagy Xardas tanácsát követjük), és azt mondjuk Zubennek, hogy Innos kérésére akarjuk elvinni a jogart, akkor nekünk támad, s még egész háza népével is meg kell majd küzdenünk az ereklyéért.
Ha azonban Beliar parancsára akarjuk elvenni tőle, akkor önként átadja nekünk, mondván, hogy érdemesek vagyunk rá.
Ha kezünkben a bot, kész a küldetés.

Tapasztalati pont: 2500

 

Innosért! - For Innos!

Nos, ha Innos nevében összegyűjtöttünk már mindent, azaz megvan Adanos öt ereklyéje, Varant jogara és az Örök Vándor botja, akkor térdeljünk le Innos nagy oltára elé a Monostorban, és ajánljuk fel mindezeket választott istenünknek.
Az oltár ezután fényárban kezd úszni, és Innos megszólít minket. Először megkapjuk a beavatást tőle, majd az utolsó nagy feladatokat, melyeket a nevében kell elvégeznünk.

Tapasztalati pont: 5000

 

Fogadd magadba Innos hatalmát - Receive the power of Innos

Mikor már Innos beszél hozzánk - mármint füstölög minden -, három lehetőség közül választhatunk: Erő, Tudás, Ügyesség. Az erőnél erőt, kovácsolást és életerőt kapunk, a tudásnál manát, ősi tudást, és alkímiát, az ügyességnél pedig állóképességet, tolvajlást, és vadászatot kapunk. Ez volt hát Innos beavatása, s a tőle kapott erő segítségével ezután teljesíthetjük Innos ránk testált feladatait.

Tapasztalati pont: 2500

 

Találd meg a Tűzmágusok összes tűzserlegét - Find all the fire chalices of the Fire Mages

Fontos! Ez a küldetés nem tartozik közvetlenül a főküldetéshez, de mivel ezt csak akkor tudjuk teljesen befejezni (a szétosztással együtt), ha Innost választjuk, azért került ebbe a csoportba.
Nézzük most a tűzserlegeket. Nagyon szépek, aranyból vannak, és INNOS maga készítette őket. Jó pár van belőlük, pontosan 12. Myrtanában - 9, Varantban - 2, és Normarban - 1. Nos ezekről a tűzserlegekről a végigjátszásban talán egy kivételével mind szó esik - rendszerint valamilyen küldetés kapcsán. Ez a küldetés az a zarándokút, ami tulajdonképpen szinte az egész játék hosszában elkísér minket. Be kell gyűjtenünk mind a 12 tűzkelyhet és miután felszenteltük, ki is kell osztani azokat a lovagoknak (ld. következő küldetés), vagy ha az orkok oldalán állunk, akkor át kell adni őket Grok sámánnak (ld. Beliar leírásánál).

Tűzkelyhek lelőhelyei:

Borús-fok
(Cape Dun)
Urkasstól, az ork raktárostól veheted meg
Montera Oskótól, az egyik leváltandó rabszolgától kapod meg
Okara Rakus tűzmágustól kéred el, ha kimenekítetted a barlangból
Trelis Konrad lovagtól kéred el
Nemora Treslott tűzmágus adja oda, ha már vittél neki egynyári lobéliát
Nemora Kurttől veszed el, miután megölted; vagy Karlentől kapod meg, ha ő ölte meg Kurtöt
Geldern Az aranybányában az egyik sötét járat legvégén találod meg
Silden Zapotek házában, az ágy melletti asztalkáról lophatod el
Vengard Markus adja oda neked, mikor beteleportálsz a vengardi Innos templomba
Mora Sul Egy romnál mászkáló Sérült homokféregtől veszed el, miután megölted; vagy Cruztól kapod meg, ha ő végzett a szörnnyel
Mora Sul Masil kereskedőtől kapod meg, miután elvégezted számára a mindkét általa adott küldetést
Monostor Miltentől kapod meg, amikor itt találkoztok

Tapasztalati pont: 15000
Hírnév (frakciók): +2 a lázadók között

 

Dobd a tűzserlegeket a szent tűzbe - Throw the fire chalices into the sacred fire

Miután a játék során kemény munkával összeszedtük a 12 darab tűzserleget, most itt az ideje, hogy felszenteljük őket újra, hogy a lovagok a serlegek mágikus erejének segítségével szembeszállhassanak az orkokkal. Most annyi a dolgunk, hogy a 12 tűzkelyhet beledobjuk az Innos nagy oltára előtti tűzbe, majd várunk egy kicsit. Ezután a hátunk mögött a 12 oszlopon megjelennek a szentségtől fénylő kelyhek, melyeket össze kell szednünk és át kell adnunk az ezekre váró lovagoknak.

A felszentelt tűzkelyhek várományosai, a lovagok:

Vörösdokk
(Reddock)
Javier
Borús-fok
(Cape dun)
Wenzel
Okara Roland
Trelis Konrad
Nemora Karlen
Vengard Cobryn
Vengard Georg
Vengard Markus
Vengard Thordir
Mora Sul Cruz
Tűz klán
(Fire clan)
Frithjof
Monostor
(Monastery)
Olivier

Tapasztalati pont: 12000

 

Öld meg Zubent - Kill Zuben

Ha Inosszal vagyunk, akkor bizonyára Varantban a nomádok oldalára is állunk. Ezért e küldetés kapcsán Ishtart kell majd lerohanni, melynek vezére Zuben, a fekete mágia tudója, Beliar hű szolgája és képviselője. Mivel Inosszal vagyunk, Zubenek mennie kell, vagyis le kell aprítanunk a nagyérdemű város lakóival együtt.
Ám ha Innos oldalán játszunk, valószínűleg mostanra Zuben már halott, mivel a botját el kellett vennünk tőle.

Tapasztalati pont: 5000
Hírnév (frakciók): +2 a lázadók között

 

Öld meg Xardast - Kill Xardas

Mivel Innosnak nem tetszenek Xardas sötét és kétséges módszerei, vele is végeznünk kell. Mivel mostanra tudnunk kell, hol van a mágus, és bizonyára teleportkövünk is van hozzá, hát használjuk. Xardas nem támad ránk azonnal. Beszéljünk vele, és mondjuk el neki, azért jöttünk, mert meg kell halnia Innos nevében. Na, ekkor már védekezni kezd. Szokása szerint idézni kezd csontvázakat, meg zombikat, és természetesen mágiát próbál használni ellenünk. Mindenki a maga ízlése szerint végezzen vele.

Tapasztalati pont: 5000

 

Szabadítsd fel Myrtanát - Liberate Myrtana

Az összes orkok uralta várost fel kell szabadítani. Név szerint a következőket: Ardea (bár ez már biztosan megvan, hiszen ezzel kezdtük a játékot), Borús-fok (Cape Dun), Montera, Gotha (ha még nem építettük újjá), Trelis, Geldern, Silden és Faring. Mindenhol lesz valami segítség. Bár ha most kezdjük el felszabadítgatni a városokat (előbb amúgy sem volt ajánlott), erősebbek leszünk, mint Herkules. Nem okoz gondot ekkora már a város felszabadítás egyedül sem.

Tapasztalati pont: 10000
Hírnév (frakciók): +3 a lázadók között

 

Innos oltára

 

Ki olvas minket?

Oldalainkat 11 vendég és 0 tag böngészi