A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Rejtett ládák titkai

Bevezető

A Gothic 3-ban vannak kiemelt ládák, melyek nem tartoznak az egyszerű, vagy fémzáras ládák közé. Ezek megnevezése a következő: nehéz láda, régi láda, erős láda és nagy láda. Ezek erős tárgyakat tartalmaznak, melyeket sehol máshol nem lehet beszerezni a játék során, vagy csak "kopott" minőségben lehet hozzájutni. A ládákat a kategóriáik szerint a következőképpen csoportosíthatjuk:

FEGYVER LÁDÁK ("Nehéz láda")
Myrtana
Varant
Nordmar

MÁGIA LÁDÁK ("Régi láda")
Myrtana
Varant
Nordmar

Ládák, melyek random mágikus, vagy ritka tárgyakat tartalmaznak ("Erős láda")
Myrtana
Varant
Nordmar

Arannyal teli ládák, lehetetlen zárral ("Nagy láda")
Myrtana
Varant
Nordmar

Csupán az első két kategóriájú (fegyver & mágia) ládák tartalmának fix a sorrendje. Ez azt jelenti, hogy a ládában fellelhető tárgyak EGYIKE adott, míg a többi tárgy random módon töltődik be.

A 2 fix sorrendű listán lévő tárgyak felülvizsgálatra kerültek mind játék során, mind pedig konzol segítségével, és minden esetben 100%-os egyezést találtunk. Ha a te játékodban nem működik, valószínűleg összekeverted a ládák típusát. A tárgyaknak mind az értéke, mind az ereje növekszik, ami azt jelenti, ha a ládák nagy részét kinyitod mindegyik listáról (fegyver, vagy mágia), akkor kapod meg a legjobb tárgyakat. A ládák szerte a világban megtalálhatók, és mindig az első, amit kinyitsz (függetlenül a helytől) fogja tartalmazni az 1. számú tárgyat, a második tartalmazza a 2. számú tárgyat, stb. Ezért a nehéz és régi ládákban található tárgyak sorszámmal, míg a helyük anélkül kerülnek felsorolásra!

Általános érvényű tanácsok a nehéz helyeken található ládák kinyitásához

Őrzött ládák
Az olyan helyeken, ahol őrzik a ládákat, mint Threlisben a fejvadászoknál, Mora Sulban Gonzalesnél, vagy Geldernben a Fősámánnál, tanácsos egyszerű, de hatékony taktikát alkalmazni: az Alvás tekercs elaltatja az NPC-ket, de néhányuk (általában az őrök) hosszasan fognak szunyókálni még akkor is, ha megpróbálod őket felébreszteni, míg mások (mint pl. a nevesített NPC-k) azonnal felébrednek, amint megteszed az első normál lépést (nem lopakodó).
4 dolog igen fontos:

  • Amikor alvás varázslatot használsz, fontos, hogy egy bizonyos távolságra légy az NPC-ktől, akik mérgesek lehetnek, ha mágiát használsz.
  • Ha lopakodsz, tanácsos nem az ébren lévő NPC-k szeme előtt tenni.
  • Ha közel érsz egy ládához, állj meg úgy előtte, hogy a hősnek ne kelljen még egy lépés megtenni, míg letérdel - ez felébresztheti az embereket.
  • Időzítsd jól a műveletet, különösen ha több NPC van körülötted, néhányuk felébredhet, mielőtt befejeznéd a zárnyitást.

Alapvetően nincs szükség bárkit is megölni, vagy bármely várost felszabadítani, ha nem akarod.

Ishtar
Ha tudod, hogy körülbelül hol helyezkednek el a ládák, beszaladhatsz, kerülj minden érintkezést az őrökkel és bárkivel, aki megpróbál megállítani, és biztonsággal eléred a ládákat.
A kincstárak úgy tűnik, kívül esnek a "város területén", mivel ha odaérsz, az őrök felhagynak az üldözéseddel. Elviheted, amit csak akarsz, de ha később békés vendégként meg akarod még látogatni a várost, tanácsos a lehető legkevesebbet zsákmányolni, ami azt jelenti, hogy azt az egy ládát nyisd ki, amiért oda bementél.
Az alagsorok és pincék is ugyanígy működnek. Senki sem fog követni, csak hallod majd az őröket kiáltozni. Vidd, ami szükséges (1 mágia; 1 fegyver láda).
Ha nem akarsz verekedni, akkor teleportálj ki, majd gyere vissza Ishtarba, senki sem lesz veled ellenséges. Elég akár csak a főkapu elé teleportálni, senki sem fog üldözni.

 

Ki olvas minket?

Oldalainkat 5 vendég és 0 tag böngészi