A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Gothicfan.hu

  • Gothic
  • Gothic 2
  • Gothic 2 Night of the Raven
  • Gothic 3
  • Gothic 3 Forsaken Gods
  • ArcaniA - Gothic 4
  • Risen
  • Risen2
  • Risen3

Vérvadon-völgy

Vérvadon-völgy térképe

 

Éhes ártány gyógymakkal álmodik - A Bitter Nut to Swallow

Küldetésadó: Gunda

A vadászok táborában a déli házikó előtt ácsorog Gunda. Beszéljünk vele. Kiderül, hogy kereskedő, de most a betegeket gyógyítja. Kitalálták, hogy a makkok - melyek egyébként mérgezőek lennének az emberre - a vaddisznók emésztőrendszeréből eltávolítva gyógyhatásúakká válnak. Mivel a vadászok most "el vannak foglalva", minket kér meg, gyűjtsünk be neki 6 db gyógymakkot. Ez annyit tesz, hogy a tábortól keletre lévő ligetben vágjunk le 6 bemakkolt ártányt és vigyük el a cuccot Gundának, aki közben visszamegy a kastélyba.

Jutalom: recept, 600 xp

 

A titkos összetevő - The Secret Ingredient

Küldetésadó: Alzar

Amikor elindulunk a csatatér felé, az út bal oldalán lesz egy kunyhó, előtte mászkál Alzar. Ő egy kissé dilisnek látszó alkimista. Beszélgethetünk is vele: a lényeg, hogy kirúgták a kastélyból a kísérletei miatt. Arra kér minket, a harcmezőről hozzunk neki 3 db gyilkos kucsmagombát, mely ott tud csak kifejlődni, ahol sok vér van. Szóval ha már úgyis a harcmezőre tartunk, nem gond. Itt gyűjtsük be ezeket (itt mindjárt felszedhetünk 1 db koponyát is), majd hozzuk vissza Alzarnak.

Jutalom: 400 xp

 

A titkos összetevő II - The Secret Ingredient II

Küldetésadó: Alzar

Ezek után Alzarnak a mi koponyánkra fáj a foga, mivel a kísérlethez egy koponyára is szükség van. Felajánlhatjuk, hogy hozunk neki azt is. Ezzel egy időre lecsillapítjuk, de végül mégiscsak ránk veti magát. Hát ezért küldték el a kastélyból. Alzarral végezzünk, s a küldetésnek is vége.

Jutalom: 600 xp, 10 xp a koponyáért

 

Ütközetben eltűnt - The Lost Soldier

Küldetésadó: Craglan

A harcmezőn találkozunk az erdőjárók vezetőjével. Fel-alá járkál, láthatóan keres valakit vagy valamit. Elegyedjünk szóba vele. Kérdezhetünk a csatáról, de ami a lényeg, hogy eltűnt az unokaöccse. Mi persze mindjárt felajánljuk neki, hogy megkeressük. Nem kell messzire mennünk: a harcmezőtől induljunk el nyugat felé. Ott lesz egy barlang jobbra. Odabent van az öcsike. Khilian azonban nem hajlandó kimozdulni onnan. Csak miután elvégeztük neki a küldetést, hajlandó végre visszamenni a kastélyba. Szóljunk vissza Craglannak, hogy unokaöccse biztonságban van.

Jutalom: Farkas pajzs

 

Féltem a létem - Lifetime Scars

Küldetésadó: Khilian

Miután a harcmezőtől nyugatra lévő barlangban megtaláljuk a halálra rémült kölyköt, csak akkor tudjuk kiimádkozni őt onnan, ha megöljük neki a barlang előtt settenkedő 4 farkast. Ezek a favágók táborának teljes hosszán elszórva találhatók meg. Ha végeztünk velük, szóljunk a kiskrapeknak.

Jutalom: 1100 xp, 68 xp minden farkas után

 

Az arany nyílhegy - The Golden Arrowhead

Küldetésadó: Jilvie

Jilvie-val ismét találkozunk az Ezüsttó kastély felé vezető úton. Ha beszélgetünk vele, elárulja, hogy a háború előtt elrejtette céhjelvényét, egy arany nyílhegyet a tőle balra lévő barlangban egy ládába, de már nem tud visszamenni érte, mert a helyet megszállták a goblinok. Nosza, menjünk és szerezzük vissza mi. Adjuk oda Jilvie-nek, aztán menjünk tovább úti célunk felé.

Jutalom: Grom számszeríja, 800 xp

Ki olvas minket?

Oldalainkat 9 vendég és 0 tag böngészi